شهروند- در استان انتاریو و در شهر های تورنتو، می سی ساگا، برمپتون، آژاکس و پیکرینگ ۴۵۰۰۰ کودک فقیر وجود دارند که تنها کادویی که هرسال کریسمس دریافت می کنند جعبه جادویی بابانوئل روزنامه تورنتو استار است.این جعبه های بابانوئل که شامل هدایای مختلفی از لباس و جوراب و خمیردندان گرفته تا شکلات و بازی و سرگرمی است از سال ۱۹۰۶ هر ساله توسط این روزنامه تهیه و بسته بندی شده  و به در خانه های این کودکان فرستاده می شود.

امسال تورنتو استار تصمیم دارد تا برای تهیه این جعبه های هدایا رقمی معادل ۱.۷ میلیون دلار جمع آوری کند و ۱۰۰% بر روی کمک نیکوکاران و دوست داران کودکان حساب کرده است. محتویات داخل این جعبه ها عبارتند از لباس و جوراب گرم متناسب با سن کودکان، شکلات و شیرینی در سه نوع مختلف، اسباب بازی متناسب با سن کودکان، خمیر دندان و مسواک و کتاب.

خود جعبه بابانوئل نیز بسیار زیباست و در تورنتو تولید می شود و بسیاری از کودکان برای سالها این جعبه ها را نگهداری کرده و لوازم مورد علاقه شان را در آنها نگهداری می کنند.

بسیاری از کودکان که امسال این هدایا را دریافت می کنند از خانواده های تازه مهاجر و پناهنده هستند که با سرمای کانادا آشنایی ندارند و باید برای آن آماده شوند.

شما می توانید در صورت علاقه به وب سایت www.charities.thestar.com/santaclausfund/ مراجعه کرده و مبلغ دلخواهتان را برای تهیه این جعبه های جادویی هدیه دهید.