شهروند- سازمان حمل و نقل شهری TTC سرانجام بودجه عملیاتی خود را برای سال ۲۰۱۸ اعلام کرد. در میان تمامی ارقام ومحاسبات ریزی که در صفحات این بودجه بندی نوشته شده است خبرهای خوشی نیز برای مشتریان حمل و نقل عمومی تورنتو به چشم می خورد.

خبرهای خوش حاکی از این است که در سال ۲۰۱۸ هزینه استفاده از  TTC افزایش پیدا نخواهد کرد. سازمان حمل و نقل شهری بعد از ۶ سال پیاپی افزایش نرخ استفاده تصمیم گرفته است که در سال ۲۰۱۸ قیمت ها را ثابت نگه دارد بنابراین مشتریان همچنان قیمت سال ۲۰۱۷ را در هنگام تهیه توکن ، کارت، بلیت های روزانه و غیره پرداخت خواهند کرد.

گفته می شود که بعد از کامل شدن روش های پرداخت Presto و استقرار آن در تمامی ایستگاه های مترو شهرممکن است افزایش قیمتی برای مشتریان در نظر گرفته شود، اما آنچه مسلم است این تغییرات برای سال ۲۰۱۸ نیست و مشتریان می توانند با خیال راحت و با نرخ قبلی به استفاده از سیستم حمل و نقل TTC ادامه دهند.

در این بودجه بندی اشاره شده است که TTC به رقمی حدود ۳۷.۶ میلیون دلار سوبسید دولتی برای پوشش دادن هزینه ها و نگه داشتن خدمات در سطح فعلی نیاز خواهد داشت. همچنین پیش بینی شده است که در سال ۲۰۱۸ حدود ۵۳۹ میلیون سواری انجام شود.