شهروند- جنیفر فرگوسن پرستار ۴۲ ساله اهل استان بریتیش کلمیبا در کاناداست. او دو فرزند دارد و بیشتر روزها به عنوان پرستار palliative مشغول به کار و فعالیت است. اما او علاوه بر پرستار، عنوان “قوی ترین زن جهان بالای ۴۰ سال” را نیز داراست. او به تازگی لقب “قوی ترین زن جهان” در بازی های Raleigh  در کارولینای شمالی را نیز به خودش اختصاص داده است.

جنیفر دو سال است که در مسابقات قوی ترین زنان شرکت می کند و برای این کار تمرینات بسیار سخت و سنگینی را انجام می دهد. برای برنده شدن در مسابقات Raleigh، او مجبور بود ۶۰ ثانیه حرکات سنگینی مانند جابجا کردن میله های آهنی، ماشین و دویدن با حمل ۵۰۰ lb را هرچه بیشتر انجام دهد.

او می گوید دلش می خواست بین ۱۰ نفر برتر باشد و اکنون که این بازی ها را برده است بسیار احساس خوشحالی و رضایت دارد. جنیفر می گوید که موفقیتش را مدیون صاحبان باشگاهی است که در آنجا تمرین می کند. وقتی دو سال پیش صاحبان باشگاه از او خواستند که تمریناتش را شروع کند اصلا فکر نمی کرد که روزی بتواند در مسابقه ای شرکت کند، اما در این دو سال صاحبان این باشگاه او را به لحاظ بدنی و فکری طوری آماده کردند که توانست برنده این لقب جهانی شود.