شهروند- رهبر حزب نیودمکرات فدرال ، NDP، جاگمیت سینگ هفته گذشته از یکی از مهم ترین بخش های زندگی شخصی اش پرده برداری کرد و با اعلام خبر نامزدی اش در رسانه ها بسیاری از طرفدارانش را در هیجان و خوشحالی اش شریک کرد. جاگمیت سینگ که ۳۸ سال دارد پاییز سال گذشته به عنوان رهبر حزب نیودمکرات فدرال برگزیده شد ولی از آن زمان زندگی خانوادگی اش را در هاله ای از ابهام نگه داشت و به شایعه پراکنی رسانه ها درباره ی زندگی شخصی و روابطش کوچکترین واکنشی نشان نداد. سینگ هفته پیش در یک مراسم شام در رستوران گیاهی از دوست دختر ۲۷ ساله اش  Gurkiran Kaur خواستگاری کرد.

سینگ طی مراسمی که برای آن تدارک فراوان دیده بود و از رسانه ها هم برای شرکت و تهیه خبر دعوت کرده بود، دوست دخترش را شگفت زده کرد و Gurkiran Kaur درجا به درخواستش پاسخ مثبت داد.

Gurkiran Kaur طراح لباس و صاحب کسب و کار است و در تورنتو زندگی می کند. او بعد از دریافت حلقه نامزدی و دادن پاسخ مثبت به سینگ در جلوی دوستان و خانواده و خطاب به همه مردم کانادا فریاد کشید:” من نامزد کردم!” این مراسم در رستورانی انجام شد که این زوج سالها پیش در آن با هم آشنا شده بودند. وقتی از سینگ سئوال شد که چرا خبر نامزدی اش را رسانه ای کرد او پاسخ داد که از انجام این کار بسیار هیجان زده بودم و دلم می خواست همه در خوشحالی من سهیم باشند.