احمدی نژاد گفته است که کشورهای خارجی برای سرمایه‌گذاری در کشور ما صف کشیده‌اند، می خواستم بدانم این کشورها در کدام نقطه از مملکت صف کشیده اند؟

ــ جلوی صرافی های خیابان فردوسی و چهار راه استانبول!

***

در سالی که به نام کار مضاعف و همت مضاعف نامگذاری شده چه نامی می توان بر تعطیلات پی درپی نمایندگان مجلس نهاد؟

ــ عشق و حالِ مضاعف!

***

آیت الله نوری همدانی گفته است مقام رهبری سپهسالار امام زمان است. بنده می خواهم اضافه کنم که عزت و شرف و پیشرفت های عظیم کشور همه و همه نتیجه دوراندیشی رهبر عظیم الشان است!

ــ حق با شماست، “دوداندیشی” رهبر حرف ندارد!

***

پاسخ نیروی انتظامی تهرانتوی بزرگ

در پی اخطاریه نُه تن از “سالمندان سیاسی” ساکن تهرانتو به نشریه شهروند در خصوص درج آگهی های دیانت بهایی مورخه ۷/۱۰/۱۰،  که منجر به تأثر و تألم شدید این عزیزان سالمند و تشویش افکار عمومی شده، به اطلاع می رساند که با هماهنگی مرکز پلیس ۱۱۰ در تقاطع یانگ و استیلز(مرکز پلیس بنی بلا) از دفتر شهروند تفتیش به عمل آمد و تعداد زیادی کاغذ و چندین دستگاه کامپیوتر خانگی و ماشین فتوکپی و نمابر، چهار عدد قیچی به همراه مقادیر زیادی مشروبات الکی از قبیل شیر کاکائو و ظروف هشت بار مصرف به دست آمد. و چون تخلف شهروند از نظر ما محرز گردید، دفتر این نشریه پلمپ و علاوه بر حقوق بگیران و نویسندگان، سرایدار آن نیز به ده ضربه پس گردنی و تبعید به ریچموند هیل محکوم شد. به اعضای دیانت مذکور نیز تذکر داده شد تا منبعد برای نفس کشیدن هم باید از سالمندان سیاسی مؤمن و انقلابی کتباً اجازه بگیرند. ضمنا از این عزیزان استدعا داریم انعام ما را فراموش نفرمایند!

***

راه اندازی نیروگاه بوشهر نتیجه سالها صبر و مقاومت ملتی است که با خدا معامله کرده است!

ــ لطفا به خدا بگویید موشک های اس ۳۰۰ را زودتر تحویل بدهد وگرنه جمهوری اسلامی رابطه خود را با وی قطع خواهد کرد و اینبار راه قدس احتمالا از مسکو خواهد گذشت!

***

پله برقی های نصب شده در پل هوایی رو به روی ترمینال خزانه، هیچ گاه کار نمی کنند. با توجه به هزینه صرف شده، چرا این پله ها را روشن نمی کنند؟

ــ به دلیل سال الگوی مصرف، برق پله ها را خاموش کرده اند تا صرفه جویی شود و احتمالا درصورت ادامه تحریم ها از سال آینده انشاالله شاهد پله های گازی خواهیم بود!

***

از مسئولان امر درخواست می شود فکری برای بوی تعفنی که در بسیاری از نقاط شهر به مشام می رسد، بنمایند. ضمنا بپرسید منبع این بوی تعفن از کجاست؟

ــ از دهان احمدی نژاد!

***

سخنگوی اقتصادی دولت گفته است پرداخت یارانه‌ها حداکثر تا پایان مهر ماه صورت می گیرد، سئوال بنده این است که این یارانه ها به چه کسانی تعلق می گیرد؟

ــ به یاران!

***

چرا پس از سی سال که از عمر جمهوری اسلامی می گذرد اکنون با دارندگان سلاح های سرد برخورد شده است؟

ــ منتظر بودند سلاح ها حسابی سرد بشود!

***

رئیس پلیس کشور از طرح جمع آوری زنان خیابانی ظرف یک هفته خبر داده اند، چرا از مردانی که خریدار این زنان هستند سخنی در میان نیست؟ این مردان چه نامی دارند؟

ــ بیابانی!

***

عده ای هستیم که زیر نظر شهرداری تهران به عنوان پلیس محله استخدام و در بازار تهران مشغول به کار هستیم ولی حدود ۵ ماه است که حقوق نگرفته ایم!

ــ اخوی شما را سرِ کار گذاشته اند!

***

چرا برخی سه بار سود سهام عدالت را گرفته اند ولی در منطقه ما تا به حال حتی یکبار هم کسی سود آن را نگرفته، مسئولان چه پاسخی دارند؟

ــ پاسخ آنان این است که احتمالا در منطقه شما عدالت هنوز به سود دهی نرسیده!

***

خواهشمندم از مسئولان مربوطه پیگیری نمایید که چه موقع می خواهند معوقه  بازنشستگان کشوری و لشکری را پرداخت کنند؟

ــ پیگیری کردیم گفتند فعلا عجله ای نداریم!

***

در نماز جمعه تهران، گاهی اتوبوس ها زودتر حرکت می کنند و مردم را جا می گذارند!

ــ احتمالا جوگیر می شوند.

***

مدتی است که شهرداری تهران اقدام به یکسان سازی قبور شهدا می کند لطفاً پیگیری شود.

ــ نگران نباشید می خواهند فاصله طبقاتی زیرزمینی را ازبین ببرند!

***

سنگین بودن هزینه درمان ناباروری، کمر اقشار کم درآمد را شکسته، از وزارت بهداشت خواهشمند است فکری بکنند.

ــ در حال حاضر که اقشار کم درآمد مشکل ناباروری دارند مدرسه ها سه شیفته است. نه شیرخشک گیر می آید نه شیر تر و نه پوشک، وای به روزی که گرفتاری ناباروری آسیب پذیران حل شود… لطفا دنبال شر نگردید!

***

مدتی است که در سه راه امین حضور موارد کیف قاپی و زورگیری صورت می گیرد، اما ناجا اقدام درخور توجهی نمی کند. درخواست رسیدگی داریم.

ــ دوست عزیز در جایی مثل مجلس که دور از جان شما امین مردم  حضور دارد، روز روشن جمع می شوند و مجلس را به توپ می بندند آنوقت شما توقع دارید در یک سه راهی که یک قرن پیش یک امینی حضور داشته و حالا دیگر ورثه اش هم جرأت ندارند آنطرفها آفتابی بشوند پلیس خودی نشان بدهد؟

***
جوابیه روابط عمومی ناجا

در پاسخ به مطالب مندرج در مورخه ۱۷/۳/۸۹ روزنامه تحت عنوان “تصادفات و مرگ و میر در محور جاده آران – ولنجان” به اطلاع می رساند، اولا با رانندگان خاطی که امنیت مردم را به مخاطره می اندازند شدیداً برخورد صورت گرفت، دوما پس از بررسی های به عمل نیامده مشخص گردید که علت اصلی تصادفات عدم نصب صندوق صدقات می باشد نه علائم راهنمایی و رانندگی، ثالثا به اطلاع می رساند که محور آران ولنجان وجود خارجی ندارد. و هو الشافی!

***

فرمانده نیروی انتظامی گفته است از آغاز طرح والعادیات تاکنون چند هزار تن دستگیر، و چند هزار کیلو انواع نشئه جات کشف شده، معنای این حرف چیست؟

ــ معنایش این است که این چیزها در مملکت ما عادی است!

***

این دیگر چه صیغه ای است که به زبان فارسی می نویسند جوانان کردی ـ کانادایی! اگر کردی هستند به زبان کردی بنویسند. اگر هم کانادایی می باشند باید به انگلیسی بنویسند. از فردا ما هم خواهیم نوشت: جوانان بندری ــ کانادایی! ضمنا می خواستم روشن بفرمایید که آیا این جماعت ایرانی اند؟

ــ ای بسر چاوُ.  یحتمل که ایرانی نباشند چون اگر بودند می نوشتند کردیرانی – کانادایی.