پیشاپیش سال نو مبارک!

معمولن با نزدیک شدن به روزهای پایان سال، حس بوی عیدی و توپ وکاغذ رنگی، بوی ماهی و یاس، زمستان دلمان بسر می آید و خستگی سال به یک باره رخت بر می بندد. جنب و جوش حاصل از شوق آمدن بهار، بهانه ای بر دلتنگی باغ دلهایمان است و حس افسردگی از کوتاهی روزها و بقول مولانا لطف بهار بشکند رنج خمار باغ را.

اینکه ما چند سال داریم تفاوتی ندارد، شاید سالی پر از سلامتی داشته و شاید آن را ناگهان از دست بدهیم. بی شک  زندگی همه ما به دلیل شرایط و امکانات متفاوت، میزان تحصیلات و نوع شغل، در یک طبقه نبوده و نمی توانیم از درآمد یکسان برخوردار باشیم، اما در تمام سطوح زندگی، هر یک مسئولیتها و تعهداتی داریم. یا صاحب خانه ای هستیم و اقساط آن را می پردازیم، یا مستاجریم و اجاره می دهیم و به همین شکل، ده ها تعهد به دنبال آن در اندازه های مختلف وجود دارد. اینکه ما در کدام طبقه رفاهی قرار داریم زیاد مهم نیست بلکه مهمتر این است که به نگهداری داشته هایمان قبل از وقوع هر اتفاقی فکر کرده باشیم.

امروزه تقریبن اکثر افراد می دانند که بیمه بیماری سخت و ناتوانی جسمی یکی از مهمترین و بهترین بیمه هایی است که با درصد بالایی در زندگی هر شخص استفاده خواهد شد و دانش این نیاز، قدم بزرگی در این راه  بشمار می آید. بیمه دقیقن در مسیر پستی و بلندی های زندگی در خوشی ها و ناخوشی ها و مواردی که به مشکلات مالی بینجامد قدم برمی دارد و افرادی که آن را اخذ کرده اند با آسایش فکری بیشتری نسبت به سایرین زندگی خواهند کرد.

همانطور که می بینید احتمال مواجهه با بیماری های سخت (به طور متوسط از هر ۲ نفر یک نفر) در طول عمر و همچنین از کارافتادگی، برای افراد بسیار بالاست و این سوال به قوت خود باقی که  در هنگام روبرو شدن با بیماری سخت چه خواهیم کرد؟

در حساب بانکی مان به قدر کافی پول داریم؟ از فامیل قرض خواهیم گرفت؟ از بانک وام می گیریم؟

خانه مان را می فروشیم؟ و یا…..

بیمه ابزاری ارزشمند برای پیشگیری از بیماریها و همواره ضمن آرامش و آسایش خاطر، پشتیبان مالی است. ریسک و خطرهای اطراف خود را بشناسیم و بیمه را در زمان مناسب با توجه به توان مالی مان تهیه کنیم.

در حالی که آرزو داریم تا آرزوهایتان به واقعیت بپیوندند، از شما دعوت می کنیم تا مانند همیشه در سال جدید همراه ما بوده و با نظراتتان مسیری هموارتر بینمان برقرار سازید.

اقتباس   www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل میآوریم که تجربه  های خوب وبد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی میباشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمیشود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید:

www.insufin.com