شهروند- رستوران فست فود Jollibee به مک دونالد فیلیپین شهرت دارد. اولین شعبه ی این رستوران زنجیره ای روز یک شنبه اول آوریل در انتاریو آغاز به کار کرد. مردم علاقمند به این رستوران که اغلب فیلیپینی بودند از شنبه بعدازظهر در مقابل در این رستوران واقع در مرکز خرید اسکاربورو صف کشیدند تا بتوانند جزو اولین کسانی باشند که وارد این رستوران شده و غذای محبوب کشورشان را مزه کنند.

بسیاری از مردم که از نقاط مختلف انتاریو در ساعات اولیه بامداد به این رستوران آمدند، می گویند Jollibee برای مردم فیلیپین تنها غذا نیست، بخش مهمی از فرهنگ و خاطره مردم در این کشور است دقیقا مانند مک دونالد برای آمریکایی ها.

بسیاری از مشتریان تمامی غذاهای موجود در منو را سفارش دادند و به خانه بردند و از این که می توانند بعد از سالها طعم غذای کشورشان را بچشند بسیار خوشحال بودند دقیقا مانند علامت این رستوران که یک زنبور قرمز خوشحال است.

مشتریان می گویند کیفیت غذای این شعبه بسیار شبیه کیفیت غذای ارائه شده در کشورشان است. Jollibee حدود ۱۳۰۰ شعبه در سراسر جهان دارد. قرار است در ماه های آینده شعبه دوم این رستوران در می سی ساگا بازگشایی شود. این دو مکان به این دلیل انتخاب شده است که تمرکز جامعه ی فیلیپینی در آنها بسیار زیاد است.