شهروند- در آتش سوزی گسترده در اصطبل معروف و تاریخی پارک سانی بروک ۱۶ اسب کشته شدند. این آتش سوزی که در ساعات بامدادی روز دوشنبه آغاز شد به سرعت گسترش پیدا کرد. ۵۰ مامور آتش نشانی بلافاصله بعد از گزارش آتش سوزی به محل رسیدند اما سرعت آتش به اندازه ای بود که اصطبل اصلی سوخته و آتش به اصطبل های دیگر رسیده بود.

۱۶ اسب که داخل اصطبل اصلی نگهداری می شدند در این آتش سوزی کشته شدند و ۱۳ اسب توانستند توسط ماموران آتش نشانی نجات پیدا کنند که به اصطبل های پلیس سواره ی انتاریو در  Canadian National Exhibition منتقل شدند.

نزدیکی های ظهر روز دوشنبه ماموران آتش نشانی توانستند که شعله های آتش را تحت کنترل درآوده و آن را مهار کنند. اصطبل های سانی بروک از سال ۱۹۷۸ یکی از مراکز اسب دوانی برای عموم مردم در تورنتو است. در سال ۱۹۸۲ یک زمین اسب سواری سربسته به مساحت ۱۲۰۰۰ فوت مربع در این مکان ساخته شد تا به مردم این امکان را بدهد که در تمام سال از این ورزش لذت ببرند. اسبهای نگهداری شده در این مکان برای اسب سواری کودکان، بزرگسالان و مسابقات سوارکاری بودند. مربیان تربیت اسب و سوارکاران که در این مکان به طورمرتب رفت و آمد داشتند بسیار از این اتفاق ناراحتند و می گویند که از دست دادن اسب مانند از دست دادن انسان است. دلایل این آتش سوزی در دست بررسی است .