شهروند- تامی مک کی ۱۱ سال است که پلیس است و در طی هفته ی گذشته با عجیب ترین مورد این سالها مواجه شد. اواخر ماه ژوئن یک زن سالمند، یک اتوموبیل نیسان سنترا را از کمپانی کرایه ماشین اینترپرایز در کورن وال انتاریو کرایه میکند. او بلافاصله بعد از تحویل گرفتن ماشین به فروشگاه وال مارت در همان نزدیکی رفته و بعد از خرید از فروشگاه، اشتباهی به جای خودروی اجاره ای سوار بر ماشین مشکی دیگری که راننده ی آن به اشتباه سوییچ را بر رویش جا گذاشته بود می شود و می رود. ماشین جدید یک ماشین مشکی مدل اینفینیتی بود.

این خانم برای مدت دو هفته بدون اینکه متوجه تفاوت ماشین ها شود با خودروی دزدی رانندگی می کند و سپس در هنگام بازگرداندن ماشین به محل کرایه متوجه می شود که اشتباه کرده است. شخصی که ماشینش به سرقت رفته بود برای کرایه ی ماشین به همان شعبه ای رفت که این خانم رفته بود. صاحب شعبه ی کمپانی کرایه ی ماشین با دیدن این خانم با پلیس تماس می گیرد و تامی مک کی سر می رسد  و سعی می کند بدون اینکه خانم مسن را ناراحت کند به او بفهماند که چه اشتباهی مرتکب شده است.

جالب است که این خانم در هنگام بازگرداندن ماشین از این شکایت داشت که ماشین کثیف تحویل داده شده است و جا سیگاری اش نیز پر بود. هیچ وقت کلید خود را بر روی ماشین نگذارید شاید برای شما هم اتفاق بیفتد.