زندگى گرمى دلهاى به هم پیوسته ست

تا در آن دوست نباشد همه درها بسته ست  

زندگی مردم خونگرم خوزستان؛ در سرزمین سوزانِ نفت و آتش، همیشه با ورزش بویژه فوتبال عجین بوده است و در این رشته بزرگان بسیاری را تقدیم ورزش کهن دیارمان ایران کرده اند.

برای زنده نگه داشتن یاد و نام خوزستان، تیم فوتبال “خوزستان تورنتو” را در تورنتو بنیان نهادیم و این تیم در رده سنی ۵۵ سال ، به همت و مدد یاران، یاوران  گرامى و دگر خوبان و مهرورزان در تورنمنت فوتبال جام دوستى(کالیفرنیا -اورنج کانتی ) از تاریخ یکم الی سوم سپتامبر۲۰۱۸ حضور پیدا کرد. حضور  در این تورنمنت پلى از خاطره و عشق ساخت و توانست با همدلی و تلاش بس خستگی ناپذیر شگفتی ساز  شود.

در این تورنمنت جام دوستی که قدمتی سی ساله دارد، تیم فوتبال خوزستان تورنتو برای نخستین بار به عنوان تیمی خارج از امریکا به فینال پیکارها راه یافت و با مغلوب ساختن تیم های قهرمان و نایب قهرمان دور گذشته پیکارهای رده ۵۵ سال، با شکست در دیدار نهایی مقابل تیم پرمهره سینای لس آنجلس با شایستگی مدال های سیمین رنگ برگردن آویخت و در دیباچه کهن جام دوستی خاطره ساز شد.

تیم فوتبال خوزستان تورنتو در این تورنمنت در کنار نایب قهرمانی، بهترین اخلاق ورزشکاری را از خود نشان داد و توانست در مرکز توجه و تشویق ورزش دوستان قرار گیرد.

این پیروزی را به ورزشکاران و علاقمندان به فوتبال و جامعه ی ایرانیان کانادا تبریک می گوییم.

تیم فوتبال خوزستان تورنتو

ایستاده از راست: فرید زنده نی زاده(سرپرست)، پوریا واحدی، رافائل، حسین ضرابی، مسعود کیانی، علی نعیمی(کاپیتان)، ادگار، امیر افراز، حسین نقدیانی، سعید کشاری، فریبرز علمی، رزاق زهرائی(مربی)، محمدرضا کاوه(مربی)

نشسته از راست: مهران صفریان، علی وکیلی، سعادت فاطمی، احد خوش باطن، بهروز باقری، حمید پارسا، مهران عالیپور، ناصر بهروز

عکس سمت چپ از راست: فرید زنده نی زاده، مهران عالیپور، رزاق زهرائی، محمدرضا کاوه

عکس سمت راست از راست: امیر افزار، حسین کندازی، علی وکیلی