ICC-logo

شهروند: کنگره ایرانیان برای جایگزینی شش تن از اعضای هیئت مدیره ی که دوره شان به پایان رسیده است، انتخابات خود را برگزار می کند

این انتخابات همین یکشنبه ۱۱می ۲۰۱۴ از ساعت ۳ تا ۶ بعدازظهر در نورت یورک سیویک سنتر در سالن اجتماعات خواهد بود.

کاندیداها باید دارای شرایط زیر باشند:

۲۱ ساله یا مسن تر باشند، شهروند کانادا باشند، حداقل در کانادا پنج سال زندگی کرده باشند و محکومیت جرم جنایی نداشته باشند.

برای شرکت در این انتخابات یازده تن خود را نامزد کرده اند که به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:

بهروز آموزگار- مهدی امین- آرشام پارسی- بهمن رودگرنیا- آرشاک شجاعی- مهدی شمس- فرهنگ فرهید- رضا قاضی- داوود کفایی- شهرام نامورآزاد- امیلی هودی

برای شناخت بیشتر از کاندیداها می توانید به سایت کنگره (بخش نیوز) مراجعه کنید. آقایان: بهروز آموزگار- فرهنگ فرهید- رضا قاضی – داوود کفایی و مهدی شمس بیوگرافی خود را در سایت کنگره پست کرده اند.

لازم به یادآوری ست که طبق اساسنامه کنگره نامزدها موظف هستند که بیوگرافی خود را در سایت کنگره بگذارند.

دستور جلسه شامل: گزارش مالی- به رأی گذاشتن تغییرات اساسنامه کنگره – طرح الغای الزام به داشتن یک سال عضویت کنگره برای کاندیداها- سخنرانی کاندیداها – رأی گیری- اعلام نتایج انتخابات و در آخر تحویل امور کنگره توسط هیئت مدیره پیشین به هیئت مدیره جدید خواهد بود.

کنگره ایرانیان انتاریو که از سال ۲۰۰۷ تأسیس شده است، در واقع عالی ترین نهاد ایرانیان انتاریوست و طبق اساسنامه اش سازمانی غیرحزبی و غیرمذهبی است که به منشور حقوق و آزادی های کانادایی متعهد است.

از جمله اهداف کنگره که در اساسنامه اش آمده، حمایت از منافع جامعه ایرانی کانادا در امور اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ست؛ به وجود آوردن مکانیزم های همکاری بین ایران و کانادا برای ترویج و تقویت هماهنگی در بین فرهنگ ها؛ پیشبرد تحمل درک و حسن نیت در میان اقشار جامعه چند فرهنگی کانادا؛ کمک به ایرانیان برای پیدا کردن جایگاه شایسته خود در کانادا و کمک به ادغام کامل ایرانیان با تاروپود زندگی مدنی کانادا؛ حمایت و پشتیبانی از مراکز دولتی و خصوصی که به ایرانیان خدمات ارائه می دهند.

با عضویت در کنگره ایرانیان و شرکت فعال در انتخابات به شکوفایی کنگره و به تبع آن شکوفایی جامعه ایرانی کانادایی یاری رسانیم.

برای عضویت در کنگره ایرانیان و نیز رأی دادن و یا تمدید حق عضویت می توانید در همان روز انتخابات اقدام کنید. حق عضویت سالانه ۱۰ دلار است.

همین یکشنبه ۱۱ می، ساعت ۳ تا ۶بعدازظهر، در سالن اجتماعات نورت یورک سنتر واقع در شماره ۵۱۰۰ خیابان یانگ.