شهروند: مردم شهر کوچک سنت جرج در انتاریو، دو ماه مانده به کریسمس و سال نو، برای ایوان کوچولوی هفت ساله کریسمس و سال نو را هدیه آوردند. ایوان تقریبا دو ساله بود که پزشکان بیماری او را تومور مغزی تشخیص دادند که قابل جراحی نبود. او مراحل دردناک شیمی درمانی را گذراند و به نظر می رسید که حال او رو به بهبودی ست. اما بیماری او دوباره برگشت و در حالی که تازه به کلاس دوم دبستان رفته بود، مشکلاتی در دستش پیدا شد که به تشخیص پزشکان تومور او بزرگتر شده بود و به مادرش گفته شد که دیگر درمانی برای ایوان وجود ندارد و ممکن است او کریسمس امسال را نبیند.

نیکول ول وود، مادر ایوان تصمیم گرفت همراه با دو فرزند دیگرش لوگان و تایسون کاری کند که تا زمان زنده بودن ایوان به او خوش بگذرد.

او می گوید: «وقتی می‌دانی که نمی‌شود جلوی این بیماری را گرفت، باید تا جایی که می‌توانی هر روز بهترین کارهایی را که می‌توانی انجام دهی. ما قول داده‌ایم تا آخرش همین طور از زندگی و روزهای آن لذت ببریم و هر روز را با خنده آغاز کنیم.»

نیکول تصمیم گرفت که کریسمس امسال را زودتر برگزار کند و در این راه مردم شهرش هم به کمکش آمدند. مغازه ها دکورهای پائیزی را جمع کردند و تزئینات کریسمس را جایگزینش کردند. اداره پلیس و آتش نشانی و همه و همه دست به دست هم دادند تا برای ایوان کوچولو جشن های کریسمس را زودتر برگزار کنندEvan--christmas-S.

با فراخوانی که در فیس بوک داده شد، از مردم شهرهای اطراف دعوت شد تا شنبه ۲۴ اکتبر در جشن زودرس کریسمس شهر جرج تاون شرکت کنند. به گزارش خبرگزاری ها، هفت هزار نفر در این مراسم که در شهر کوچک سه هزار نفره ی سنت جرج در سی کیلومتری همیلتون برگزار شد، شرکت کردند.

سیل کارت های تبریک و پیام های محبت آمیز به سوی ایوان و خانواده اش روان شد.

از آنجا که ایوان دوست داشته پلیس شود، اداره پلیس تصمیم گرفت او را پلیس افتخاری شهر کند. این کار با اهدای لباس و پلاک مخصوص پلیسی روز پنج شنبه به عنوان بخشی از این جشن اختصاصی برای ایوان انجام شد.

همچنین مقامات اداره آتش نشانی نیز با اهدای کلاه و لباس آتش نشانی به ایوان که بعد از مراسم پوشید، او را عضو افتخاری آتش نشانی خواندند.

خانواده ی ستاره ی پاپ کانادا، جاستین بیبر، که در شهر استراتفورد نزدیک سنت جرج زندگی می کنند، با ارسال کارت و کلاه بیس بال بت من، کریسمس را به ایوان تبریک گفتند.

نیکول به سی بی سی گفته است، تمام این محبت ها و همراهی های مردم، و این روزها را او و خانواده اش هرگز فراموش نخواهند کرد.