Mohammad-Rahimian

یکی از راه های ممکن برای داشتن جامعه ای سالمتر، شادتر و با عمری طولانی شرکت در برنامه ها و مناسبت هایی است که ضمن اطلاع رسانی، جمع آوری کمک های نقدی، همراهی و درک بیشتر بیماران و رسیدن به کشف درمان و مداوای بیماریها از جمله سرطان و در این خصوص سرطان پروستات است. در این ماه مردان و زنان در سراسر دنیا برای بالا بردن آگاهی، کمک مالی و جمع آوری، به موضوع های سلامتی برای حمایت از بیماری های آقایان از جمله سرطان هایی مانند پروستات، بیضه، و ناراحتی های روانی می پردازند. در این خصوص آقایان با گذاشتن سبیل، راه پیمایی، اطلاعیه و بیل بورد، حمایت خود را نشان می دهند.

در همین راستا در ماه نوامبر مناسبتی را دنبال خواهیم کرد،که در خصوص پروستات است که به بیان دیگر به آن موامبر می گویندmovember.

آقایانی که موامبر را حمایت می کنند ضمن ثبت نام در سایت movember.com ، موبراس خوانده می شوند. (Mo Bros) به طور معمول آقایانی که قبل از این بدون سبیل و ریش بوده اند در طول ماه نوامبر سبیل گذاشته و به جمع آوری پول می پردازند.

به خانم هایی که موامبر را حمایت می کنند موسیستاس Mo Sistas می گویند. امسال هم همانند سال های گذشته مراسمی در این ماه برگزار می شود. سازمان Movember Foundation امسال اقدام به برگزاری سه برنامه کرده است. دو برنامه در روزهای ۲ و ۷ نوامبر در تورنتو و همچنین در روز ۲۱ نوامبر در ونکوور است.

این سازمان غیر دولتی رتبه ۷۲ از ۵۰۰ ( NGO ) را به خود اختصاص می دهد. کشورهای مشارکت کننده : استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، هنگ کنک، آلمان، ایرلند، نیوزلند، نروژ، سنگاپور، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، انگلستان و امریکا هستند.Movember foundation    با حمایت ۳۰ عضو (Mo Bros ) در سال ۲۰۰۳ شروع به کار کرد و در حال حاضر با افزایشی حدود بیش از ۵ میلیون حمایت کننده Mo Bros and Mo Sistas   و همچنین رشدی بالغ بر ۶۷۷ میلیون دلار تا سال ۲۰۱۴ گزارش شده است.

سرطان پروستات رایج‌ ترین بیماری در مردان محسوب می ‌شود و در دنیا دومین علت مرگ و میر بعد از سرطان ریه به شمار می ‌آید.

بی شک بیمه مناسب می تواند چاره خوبی برای این مورد باشد و تا زمانی که آثار و علائم بیماری در شخص دیده نشده، می توان لااقل پیش بینی لازم را از نظر مسائل مالی به عمل آورد تا برای درمان، جدا از مشکلات روحی و روانی که برای شخص از جهت این بیماری های خطرناک پیش می آید، لااقل دغدغه های مالی نداشته و به خاطر داشته باشیم که در زمان سلامتی کامل می توان از این شانس (اخذ بیمه بیماری سخت) در این خصوص برخوردار شد.

در صورت ابتلا به سرطان از جمله سرطان پروستات و سکته قلبی، سکته مغزی، بیماری های آلزایمر و پارکینسون و مواردی دیگر از بیماری های سخت که تا به امروز تا سقف ۳۲ مورد ( با توجه به سن بیمار) معاف از مالیات تا سقف ۲ میلیون دلار است، خود را برای طول دوره بیماری و مداوا از جهت مالی محافظت کنیم و موجب آرامش و آسایش خود و عزیزانمان باشیم.

www.cover4u.ca

شرکت بیمه رحیمیان Insufin از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آورد که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند.

مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل   news@insufin.com   مطرح کنید.

به وب لاگ ما سر بزنید www.cover4u.ca

www.youtube.com/sherkatbimeh

https:www.facebook.com/Insufin

*محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی مشاوران متخصص بیمه و امور مالی کانادا به شماره ثبت :۲۰۶۵۸۱۷ است.