نماینده تیم ملی پینگ پنگ جوانان کشور  موفق شد عنوان پنجمی ششمین دوره مسابقات جهانی را در اسپانیا کسب کند.   در چارچوب مرحله یک ‌چهارم نهایی مسابقات  …


شماره ۱۲۰۸ ـ پنجشنبه ۱۸ دسامبر  ۲۰۰۸


 

نوشاد عالمیان پنجم شد


 

نماینده تیم ملی پینگ پنگ جوانان کشور  موفق شد عنوان پنجمی ششمین دوره مسابقات جهانی را در اسپانیا کسب کند.   در چارچوب مرحله یک ‌چهارم نهایی مسابقات پینگ پنگ قهرمانی جوانان جهان  نوشاد عالمیان در مصاف "آن چین چن" از کشور چین تایپه تن به شکست داد و به مقام پنجمی این دوره از مسابقات بسنده کرد.

نوشاد عالمیان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جوانان جهان مقابل "اریش بوت روف" از آلمان با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی دست یافت و به مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات صعود کرد.

عالمیان در این مرحله برابر "کنت ماتسو دریا" پینگ پنگ باز ژاپنی که عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را در کارنامه‌اش داشت، به میدان رفت و توانست با نتیجه ۴ بر ۲ حریف خود را از پیش رو برداشته و بزرگترین شگفتی این مسابقات را رقم بزند.

عالمیان در این رقابت در گیم های اول، سوم، پنجم و ششم حریف خود را از پیش رو برداشت و تنها گیم‌های دوم و چهارم را به پینگ پنگ باز قدرتمند ژاپنی واگذار کرد.