تی وی مورخ سوم ژانویه گزارش داد جسد فردی در پارکینگ یک مرکز خرید در ناحیه نورت یورک کشف شده است. این حادثه اولین قتل سال ۲۰۰۹ در تورنتو  …


شماره ۱۲۱۱ ـ پنجشنبه  ۸ ژانویه ۲۰۰۹


 

سی تی وی مورخ سوم ژانویه گزارش داد جسد فردی در پارکینگ یک مرکز خرید در ناحیه نورت یورک کشف شده است. این حادثه اولین قتل سال ۲۰۰۹ در تورنتو به حساب می آید. حول حوش ساعت سه صبح روز یاد شده صدای شلیک گلوله ای گزارش شد. به گفته شاهدان کشمکش سختی در طبقه دوم یک ساختمان صورت گرفت و چندی بعد صدای شلیک گلوله از پارکینگ به گوش رسید. پلیس جسد قربانی را نزدیک محوطه باز یک رستوران حوالی محل یاد شده پیدا کرده است. نیروهای پلیس با بسیاری از شاهدان واقعه گفتگو کرده اند و در جستجوی سه فرد مشکوک هستند که با یک اتومبیل اس یو وی نقره ای رنگ محل حادثه را ترک کرده اند. همچنین در حال تحقیق و بررسی فیلم دوربین نصب شده در منطقه هستند.

به گزارش پلیس این دومین باری است که در چهار سال اخیر در این پلازا شخصی به قتل می رسد. سال ۲۰۰۵ به یک زن جوان در یک کلوپ شبانه واقع در این محل تیر اندازی شد. حادثه یاد شده در وستون رود و فینچ غربی اتفاق افتاده است. پلیس تورنتو از تمامی کسانی که اطلاعاتی در باب قتل این مرد دارند خواسته تا با شماره ۴۱۶۸۰۸۷۰۰۰ تماس گرفته و کمک کنند قاتل یا قاتلین به سرعت تسلیم قانون شوند.