شهروند- در ۲۴ ام ماه می سال جاری چهار مرد جوان مسلح به یک بانک TD در خیابان سنت کلر غربی نزدیکی خیابان واردن حمله کرده و بانک را سرقت کردند. سه نفر از این مردان در حالی که ماسک سیاهی بر صورت داشتند با اسلحه وارد بانک شدند و مرد چهارم در حالی که در خودروی دزدی هوندا آکورد۲۰۱۷ جلوی در منتظر بود، با آنها همکاری می کرد.

 

بعد از گذشت ماه ها از این سرقت مسلحانه، پلیس تورنتو به همراه انجمن بانکداران کانادایی اعلام کرد هرکسی از این سارقان اطلاعات داشته باشد و یا آنها را تحویل دهد می تواند جایزه ی ۱۰,۰۰۰ دلاری دریافت کند. این جایزه باعث شد که یکی از این افراد به نام ناتان هانتر (Nathan Hunter) خودش را به پلیس معرفی کند.

هانتر ۲۰ ساله است و یکی از افرادی است که با ماسک وارد بانک شد. هانتر با ۱۰ فقره جرم که یکی از آنها سرقت مسلحانه و تیراندازی است، روبروست. دومین مظنون با نام جسی جک بریس (Jesse Jack Breese) همچنان در حال فرار است. بریس در تاریخ ۳ جون به یک فقره تیراندازی در بری هم متهم شده است. دو سارق دیگر این دزدی مسلحانه در تاریخ ۷ ام ژوئن دستگیر شدند. سلاحی که با آن سرقت انجام شده است هنوز پیدا نشده است.