شهروند-  کمپانی “دسیم” محصولات بهداشتی و آرایشی  در سال ۲۰۱۳ بنیانگذاری شد و دفتر مرکزی اش در تورنتو واقع است. این کمپانی بزرگ که بیش از ۳۰۰ نوع لوازم بهداشتی آرایشی تحت نام های تجاری مختلف ارائه می دهد بسیار محبوب است و ده ها شعبه در کانادا و کشورهای مختلف جهان دارد. به دلیل قیمت های بسیار ارزان این کمپانی سود بسیار بالایی دارد و ۷۵ درصد فروش هایش به صورت آنلاین انجام می شود.

 

یکی از بنیانگذاران  کمپانیDeciem به نام  Brandon Truaxe کمی عجیب و غریب است و هر ازگاهی ویدئویی عجیب از خودش منتشر می کند که برخی معتقدند برای بازاریابی است.

او دیروز در ویدئویی اعلام کرد که تمام شعبه های Deciem برای مدت حداقل دو ماه بسته خواهد شد. به گفته ی براندون دلیل این بسته شدن فعالیت های جنایی است که در سطوح مختلف کمپانی در حال اتفاق افتادن است! او از جزییات این فعالیت ها و ویدئوی عجیبش چیزی نگفت و تنها اعلام کرد که برای بررسی این فعالیت های جنایی باید مدت زمانی تمام مغازه ها تعطیل شود.

یکی از خبرنگاران خبره در این زمینه می گوید که این یک نوع فعالیت بازاریابی است و بسیاری از کمپانی ها به شیوه های مختلفی آن را انجام می دهند.