شهروند: به گزارش سی بی سی به نقل از خبرگزاری کانادا ساعت۱:۴۵بعد از نیمه شب پنجشنبه هفته گذشته  چهارم اکتبر، رستوران ایرانی اونیکس واقع در منطقه ان دی جی مونترال که در خیابان سینت ژاک در نزدیکی گراند بلوار قرار دارد، دچار آتش سوزی شد و در حریق از بین رفت.

آپارتمان های اطراف رستوران با شروع آتش سوزی به سرعت تخلیه شدند، اما پس از خاموش کردن آتش سوزی به وسیله مأموران آتش نشانی ساکنان این املاک مسکونی به خانه های خود برگشتند.

کارشناسان و مأموران پلیس از جمله سخنگوی پلیس منطقه ان دی جی به خبرنگاران گفته است که هنوز دلیل و یا دلایلی در دست ندارند، اما شیوه ای که آتش سوزی اتفاق افتاده به نظر مشکوک می رسد.

در این آتش سوزی هیچکس هیچگونه صدمه ای ندیده است و ماموران تجسسی پلیس همراه با کارشناسان آتش نشانی تحقیقاتی را شروع کرده اند و قرار است نتایج تحقیقات آنها به اطلاع همگان برسد. در یک سال اخیر این دومین رستوران ایرانی است که دچار آتش سوزی می شود.

«شهروند» تلاش کرد اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورد و با شماره تلفن رستوران تماس گرفته شد و پس از چند دقیقه گفت و گو با کسی که تلفن را پاسخ داد، قرار شد اطلاعاتی که برای تنظیم خبر لازم داریم را به طور رسمی با ارسال یک پیام الکترونیکی دریافت کنیم، اما تا زمانی که این خبر آماده انتشار می شد، به ای میل ما پاسخ داده نشده بود.