شهروند- کریس ونزل، هنرمند خالکوبی اهل ساسکاتون، ماه گذشته در سن ۴۱ سالگی به دلیل سکته ی قلبی از دنیا رفت. کریس و همسرش چریل در دوران دبیرستان عاشق شدند و عمر با هم بودنشان ۲۳ سا بود. این دو هنرمند خالکوبی بودند و مغازه ی خودشان را اداره می کردند.

 

کریس از چریل درخواست عجیبی داشت که چریل، علیرغم مخالفت بسیاری از کمپانی های برگزار کننده مراسم ختم، توانست آن را جامه ی عمل بپوشاند.

کریس در سراسر بدنش خالکوبی داشت. او از همسرش خواسته بود که قبل از خاک سپاری تمام خالکوبی اش به همراه پوست از روی بدن برداشته و به عنوان اثر هنری نگهداری گردد. چریل بعد از تلاش فراوان توانست یک کمپانی را پیدا کند که قبول کنند تا پوست بدن کریس را جدا کنند. آماده کردن پوست حدود ۳ ماه به طول انجامید و بعد از این امکان دارد که قاب شده و در معرض نمایش قرار بگیرد.

کمپانی برگزار کننده مراسم ختم می گوید که اولین بار است چنین درخواستی دریافت کرده است و خوشحال است که عملیات با موفقیت انجام شد و به چهره ی کریس آسیبی وارد نشد. کریس در روز خاک سپاری اش که به صورت تابوت باز برگزار شد چهره اش مانند همیشه برای فرزندانش دوست داشتنی بود.