راهی بهتر و جدیدتر برای افزایش امنیت مالی. با این برنامه، هزینه های بیمه  و همچنین مزایای آن را نیز با شرکت تان تقسیم می کنید.

این برنامه، اصولن راهکار مناسبی برای صاحبان تجارت است و راه جدیدی از به کارگیری بیمه بیماری سخت را با استفاده از یک مالکیت شراکتی Co- owner  بین شما و شرکت تان،  پیشنهاد می دهد.

هیچ برنامه ای به قدرت برنامه فوق وجود ندارد

برای چند دقیقه تصور کنید زندگی شما در صورت رنج بردن از بیماری های سخت که امروزه بسیار رایج است، طبق آمار یک نفر از هر سه نفر، نظیر حمله قلبی چگونه  تغییر خواهد کرد؟

ماهها طول خواهد کشید که بتوانید به وضعیت قبل بازگردید و در این مدت وضعیت شما و شرکت شما چگونه خواهد بود؟

تجربه نشان می دهد  از آنجایی که  که صاحبان تجارت اغلب  بیمه  خوبی دارند، در مورد مسایلی که مربوط به  بیمه  عمر می باشد اشراف داشته و اهمیت محافظت از خودشان در برابر بروز بیماریهای سخت و تاثیرات مخربی را که چنین بیماریهایی می تواند بر تجارتشان داشته باشد می دانند.

بیمه بیماریهای سخت مبلغی بین ۲۵۰۰۰دلار تا دو میلیون دلار خواهد پرداخت که ضمن معاف از مالیات،  شما را قادر خواهد ساخت که فرد متخصصی را استخدام کنید که تا زمان بهبودی، بیزنس شما را اداره یا بدهی ها  را پرداخت کرده و فکرشما نسبت به  طلبکاران را آسوده کند.

برنامه فوق به شما اجازه پس انداز می دهد

بیمه بیماری سخت مقدار پوشش از پیش تعیین شده ای را  بر اساس قرارداد  در زمان بروز هر یک از ۲۵ بیماری سخت تحت پوشش بیمه، پرداخت می کند، یا این که در صورت سلامت ماندن تا پایان مدت قراردادتان حق بیمه تان را بازپرداخت می کند.

این به این معنی است که علاوه بر فراهم کردن پوشش بیمه در زمان بروز بیماری سخت، در صورت سلامت ماندن،  این بیمه می تواند به اندوختن پس اندازهای شما کمک  کند، به طوری که به شما اجازه می دهد که تا سقف ۱۰۰درصد حق بیمه پرداخت شده ی خود و شرکت تان را دوباره به دست آورید.

یک برگشت  سرمایه خوب

شرکت شما بنا به قراردادتان آنچه  پوشش بیمه بیماری سخت  نامیده می شود مانند مبلغی از بیمه که در صورت بیماری دریافت خواهید کرد را تقبل می کند.

در صورت فوت، پرداخت  25 درصد پوشش قرارداد و یا کلیه مبالغ پرداختی، به عبارت دیگر هر کدام که بزرگتر است.

برخورداری از مشاوره های حقوقی رایگان

امکان اخذ مشاوره های تشخیص  پزشکی – بیمارستان – پزشک و در صورت نیاز به بستری شدن در خارج از کشور و موارد مربوطه نظیر اخذ تخفیف و همراهی.

بنابراین، در صورت بیماری، شرکت شما یک پرداخت بیمه برای مبلغ از قبل تعیین شده دریافت خواهد کرد. اما در صورت سلامت ماندن، شما تا سقف ۱۰۰ درصد حق بیمه ای که پرداخت کرده اید به علاوه مبالغی که شرکت شما پرداخت کرده است را دریافت می کنید که حداقل ۱۵ درصد بازگشت پولی  است که شما پرداخت کرده اید.

از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی شود.

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱  و news@insufin.com   جوابگوی سئوالات شما عزیزان می باشد. از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

    www.insufin.com  www.sherkatebimeh.com

www.youtube.com/sherkatbimeh   www.facebook.com/Insufin