شهروند- بسیاری از افراد هستند که برای پیدا کردن دوستی و یا  شریک زندگی شان به وب سایت های دوست یابی رجوع می کنند. اگرچه این وب سایت ها راه بدی برای درآمدن از تنهایی نیست اما گاهی ممکن است افراد را با خطرات جدی روبرو کند.

روز دوشنبه دادگاهی در ساسکاچوان برگزار شد که در آن مردی ۴۹ ساله به نام گولیان نیک دیما (Gioulian Nikdima) به آزار جنسی زنی از اهالی رجینا متهم شد.

این زن که ۴۸ سال دارد در سال ۲۰۱۶ در اولین قرار رو در رو با نیک دیما و ساعاتی بعد از اولین دیدار مورد تجاوز جنسی قرار گرفت. این خانم که نامش محفوظ است می گوید که در ۱۹ ماه مارس ۲۰۱۶ با گولیان که او را از طریق وب سایت دوست یابی Plenty of Fish پیدا کرده بود قرار ملاقات گذاشت. قرار آن ها در یک کافه شروع شد و برای ناهار در مکانی دیگر ادامه پیدا کرد. بعد از ناهار نیک دیما از مسیر جاده منحرف شد و این خانم را به خارج از شهر برد و به طرز وحشیانه ای مورد تجاوز جنسی قرار داد. این خانم بعد از بازگشت به خانه به بیمارستان رفت و پرستاری که او را معاینه کرده است می گوید صدها آزمایش بر روی او انجام داده و شدت جراحات داخلی نشان می داد که حتما به این خانم تجاوز شده است. در دادگاه روز سه شنبه از این خانم پرسیده شد که چرا از خودش دفاع نکرده و یا همان موقع به پلیس زنگ نزده است. این سئوال برای این خانم و وکیلش  بسیار تکان دهنده بود.