بارداری اول

پروازهای کمتر و بیشتر از ۲ ساعت تا انتهای هفته ۲۸ بارداری از سن بارداری و تخمین تاریخ زایمان نیاز به مجوز ندارد ولی در هر دو مورد مذکور ارائه مدرک پزشکی معتبر که ممهور به مهر نظام پزشکی پزشک متخصص زنان و زایمان باشد الزامی است.

بارداری دوم به بعد

تا انتهای هفته ۲۸ بارداری نیاز به مجوز ندارد، ولی ارائه مدرک پزشکی معتبر که ممهور به مهر نظام پزشکی پزشک متخصص زنان و زایمان باشد الزامی است. از ابتدای هفته ۳۵ بارداری، پرواز ممنوع است.

وجود هرگونه عارضه ای در دوران بارداری (خونریزی، تهدید به سقط، فشارخون کنترل نشده) مانع پرواز است. پس از گذشت یک هفته از زایمان پرواز منعی ندارد و  نوزادان طبیعی پس از هفته اول تولد به شرط نداشتن عارضه پزشکی می توانند پرواز کنند.

موارد ممنوعیت پرواز

مسافرانی که به دلیل وخامت بیماری احتمال فوت آنها در پرواز وجود دارد.

مسافرینی که به دلیل نوع بیماری وضعیت ناخوشایندی را برای سایر مسافران ایجاد می کنند واحتمال وخامت حال ایشان در پرواز و فرود اضطراری هواپیما می رود.

بیماران روانی که غیر قابل کنترل بوده و احتمال به مخاطره انداختن امنیت هواپیما و سایر مسافران توسط ایشان می رود.

مبتلایان به بیماری های عفونی که خطر سرایت بیماری ایشان به سایر مسافران وجود دارد.

حاملگی بعد از هفته ۳۴ بارداری و نوزادان زیر یک هفته از زمان تولد.

مسافرینی که قادر به استفاده از صندلی استاندارد هواپیما در هیچیک از حالات آن نیستند.

به طور خلاصه بایستی قبل از اخذ بلیت دفاتر فروش را در جریان بیماری خود قرار داده و با اخذ فرم مجوز سفر نسبت به تکمیل آن توسط پزشک معتمد شرکت اقدام کنید. کارکنان خدمات فرودگاهی را در جریان شرایط ویژه خود قرار دهید تا در مبدا و مقصد نسبت به انتقال و خروج شما از هواپیما خدمات لازم را ارائه دهند.

جهت تایید نهایی فرم پزشکی ۴۸ تا ۷۲ ساعت قبل از پرواز به مرکز پزشکی یا پزشکان معتمد شرکت مراجعه کنید. در صورتی که چند مسیر پروازی به صورت ترانزیت دارید ضروری است که در فرم پزشکی قید شود و مدت اعتبار تاییدیه پزشک معتمد شرکت در پروازهای داخلی و خارجی از زمان صدور ۴۸ ساعت است.

اگر مایل به اخذ بیمه مسافرتی هستید در وحله اول بیمه را از شرکت معتبر بیمه و از فرد خبره دریافت و سپس به طور کامل وضعیت پزشکی خود و داروهای مصرفی تان را عنوان کنید.

به تک تک سئوالات پزشکی در فرم بیمه نامه تان به دقت پاسخ داده و در صدد پنهان کردن چیزی در زمینه سلامتی تان نباشید. اگر به هر دلیلی به دنبال بیمه ارزانی می گردید، حتما از تفاوت های پوشش آن و قیمت Deductible که باید پرداخت کنید آگاه باشید. پرسش های خود را در این زمینه از طریق ایمیل زیر با ما در میان بگذارید.

اقتباس   www.cover4u.ca 

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه  های خوب وبد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن درجهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی شود.

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سئوالات شما عزیزان می باشد. از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ ورسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید

www.cover4u.ca   www.insufin.com       www.sherkatebimeh.com

www.youtube.com/sherkatbimeh   www.facebook.com/Insufin