لیندا جکسون شهردار وان به دلیل اینکه در یک برنامه پخش زنده از کانال رادیوی CFNY the Edge  که  اورا خوک و زن گنده عصبانی خطاب کرده بود …


شهروند ۱۲۲۷  پنجشنبه  ۳۰ اپریل  ۲۰۰۹


 


 

تورنتو استار-۲۵ اپریل: لیندا جکسون شهردار وان به دلیل اینکه در یک برنامه پخش زنده از کانال رادیوی CFNY the Edge  که  اورا خوک و زن گنده عصبانی خطاب کرده بود، به دادگاه عالی انتاریو  شکایت و ادعای ۱.۱ میلیون دلار خسارت کرده است.

جکسون دلیل این کار را خدشه وارد شدن به شهرتش و ایجاد ناراحتی روحی ذکر کرده است. لیکن این شکایت سرانجامی نداشته و در طرح این دعوی دادگاه شاکی را صادق نمی داند. در این شکایت آمده بود که در برنامه رادیویی Dean Blundell Show در تاریخ ۱۶ دسامبر سال ۲۰۰۸ با الفاظ بدی از او یاد شده و او کلاهبردار خوانده شده است. و مجری برنامه اعلام کرده که جکسون خلاف هایی مرتکب شده و هم اکنون درگیر مسائل قضایی است. الفاظی چون خوک، گنده، دلقک ماب و عصبی، غول پیکر، شریر  در متن این شکایت قید شده است.

جکسون طی ایمیلی به تورنتواستار بیان کرد در مقابل رای دادگاه هیچ کاری نمیتواند انجام دهد. از سوی دیگر پیتر جاکوبسن صاحب CFNY اعلام کرد: «دادگاه نهایی رسیدگی به این پرونده هفته آینده برگزار می شود و شاکی باید بتواند به خوبی از خود دفاع کند».