اگر امروز پس از تشخیص بیماری نیاز به مشورت و مشاوره پزشکی داشته باشید، چه می کنید؟

آیا شما زمانی که به پزشک نیاز دارید سراغ اینترنت رفته و وب سایت هایی که متخصصان پزشکی را رتبه بندی و ارزیابی می کند را جستجو می کنید؟

یکی از مواردی که در دنیای امروز در فضای آنلاین بررسی می شود، اخبار بهداشت و متخصصان پزشکی است.

میلیونها مشتری اطلاعات مربوط به سلامتی را از مجلات، تلویزیون یا اینترنت دریافت می کنند. برخی از این اطلاعات قابل اعتماد و به روز است و برخی از آنها نیست. شما چطور می توانید اطلاعات خوب را از بد تشخیص دهید؟

اول از همه به منبع اطلاعات توجه کنید. اگر شما از اینترنت استفاده می کنید صفحه “درباره ما” را جستجو کنید و توجه کنید که گرداننده سایت چه کسی است، به دولت مربوط است یا  دانشگاه، یک سازمان سلامتی، یک بیمارستان و یا یک شرکت؟ بر کیفیتش متمرکز شوید. شما نیاز به اطلاعات غیرمغرضانه و به روز بر اساس جستجوی مجدد دارید.

همگی ما خواهان بیمه سلامت با بالاترین کیفیت هستیم، اما انتخاب آن دشوار است. موارد زیادی برای توجه وجود دارد از جمله، بیمه سلامت شما چه مواردی را در برمی گیرد؟

به طور کل، بیماران، اهمیت بیشتری به سایر معیارها از جمله میزان تجربه و صحبت شفاهی افراد قایلند و تقریبن ۹۰% اذعان می دارند که در بیشتر موارد، بیمه سلامتی عاملی است که انتخاب پزشک را تعیین می کند.

 Best Doctors در این میان یکی دیگر از مواردی ست که امکان تشخیص – مشاوره – معالجه و انتخاب را به فرد نیازمند می دهد و این امکان در بعضی از بیمه هایی نظیر بیمه های تکمیلی و بیمه های بیماری های سخت وجود دارد.

Best Doctors یک سازمان ثبت شده بین الملی است که در همه ی کشورها از جمله کانادا وجود دارد.

Best Doctors در سال ۱۹۸۹ بوسیله   Harvard Medical School Physicians   تأسیس شد و در ۷۰ کشور حدود ۰۰۰/۰۰۰/۳۰ عضو دارد.

شبکه Best Doctors  با بیش از ۲۰ سال سابقه، ۵۳۰۰۰ دکتر و ۴۵۰ متخصص در سراسر دنیا دارد و شما می توانید عضو  Best Doctor  شوید.

جهت اطلاعات بیشتر در کانادا می توانید با شماره Main Number (Toll Free): 866-553-2300
Toronto Local: 416-504-8555  تماس بگیرید.

Best Doctors Canada, Inc.

۱۴۵ King Street West

Suite 700

Toronto ON M5H 1J8

  Health Navigator و Best Doctors   از دیگر مواردی است که در بیمه هایی نظیر بیمه های تکمیلی و بیمه های بیماری های سخت وجود دارد.

اقتباس: www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت  به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی شود.

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱  و news@insufin.com   جوابگوی سئوالات شما عزیزان می باشد. از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید.

    www.insufin.com  www.sherkatebimeh.comwww.youtube.com/sherkatbimeh