شهروند- سالیانه حدود ۵۰ میلیون توریست از شهر تورنتو دیدن می کند. بسیاری از شهروندان تورنتو از طریق نرم افزار Airbnb خانه های خود را در اختیار توریست ها قرار می دهند. بسیاری از افراد علاوه بر در اختیار قرار دادن خانه، خدمات دیگری نظیر گردش در شهر و نشان دادن مکان های دیدنی به توریست ها ارائه می دهند.

اما اخیرا اتفاق دیگری در Airbnb شروع شده است. عکاس های هنرمند تورنتو تور عکاسی خود را در Airbnb تبلیغ می کنند و با قیمتی بسیار مناسب به توریست ها خدمات عکاسی ارائه می دهند. بسیاری از این افراد عکاس های حرفه ای هستند که رقمی که در زندگی عادی دریافت می کنند بسیار بالاتر از دست مزدشان در Airbnb است، اما این نرم افزار فرصتی را فراهم می کند که این فراد با توریست ها در این شهر ارتباط برقرار کرده و از این طریق هم کار خود را تبلیغ کنند و هم کسب درآمد کنند.

بسیاری از این عکاس ها مهمان خود را تنها به مکان مشخصی می برند و رقم این تور عکاسی از ساعتی ۵۰ دلار شروع می شود و بسته به نوع مکان و ساعت عکاسی بالاتر می رود. بسیاری از عکاس ها در تبلیغ کار خود به توریست ها قول می دهند که بهترین عکس ها را برای پروفایل ایسنتاگرام آنها تهیه کنند. حتی اگر این تبلیغ مورد پسند بسیاری نباشد اما باید دانست که قدرت دنیای مجازی قابل انکار نیست و این روزها داشتن عکس های زیبا در این دنیا دغدغه ی بسیاری از افرادی است که سفر می کنند.