کارگران، مردم شریف، اتحادیه های کارگری، رسانه ها و وجدان های بیدار در کشور کانادا!

موضوع: درخواست یاری به کارگران نیشکر هفت تپه درباره ارزهای قاچاق شده به #کانادا

با سلام. این #نامه را از جنوب ایران و از طرف جمعی از کارگران هفت تپه و در آستانه ی چهلمین روز دور جدید اعتصاب ما دریافت می کنید. شرکت ما پنج سال قبل با زد و بندهای دولتی و حکومتی و تخلفات و فساد بسیار به بخش خصوصی واگذار شد و اکنون برای چندمین بار باز در اعتصاب هستیم زیرا همیشه حقوق های ما با چند ماه تاخیر پرداخت می شود و شرکت توسط بخش خصوصی در حال تخریب و نابودی است. مضافا کارفرمای خصوصی در هفت تپه(امید اسدبیگی- مهرداد رستمی)، با اعتبار شرکت ما و با همدستی با یک تیم از مقامات ایران، بالغ بر یک و نیم میلیارد دلار آمریکا، ارز اختلاس کرده که اکنون در حال محاکمه هستند اما قبل از اتمام محاکمه موفق شده اند با کمک صرافی امین در تهران، چند صد میلیون دلار از این ارزها را از ایران خارج کرده و به کانادا بفرستد. در واقع ثروت هایی که با اعتبار شرکت ما کسب کرده بود را به سرقت برده و به کانادا قاچاق کرده و تا همیشه ما را و شرکت ما و مردم منطقه را بدهکار و مفلوک و زندگی همه ما پنجهزار کارگر را نابود کرده است. در این زمینه ما از شما درخواست یاری داریم که کمک کنید تا این ارزها به صاحبان اصلی آن یعنی کارگران هفت تپه بازگردانده شود.

کارگران و مردم عزیز در کانادا!

در حالی که ما کارگران هفت تپه در گرمای شدید در اعتصاب هستیم هیچ مقام مسئولی به صدای اعتراض ما پاسخ نمی دهد بلکه چند روز قبل چهار تن از کارگران اعتصابی دستگیر شدند و مورد آزار و توهین قرار گرفته و نهایتا بعد از چند روز با قرار کفالت آزاد شدند و برای آنها پرونده سازی شده است! اکنون هم با کمال تاسف با وجود اینکه رسانه ها و نهادهای حکومتی ایران به دروغ اعلام کرده بودند اموال اختلاسگران بخش خصوصی مسدود شده، اسنادی به دستمان رسیده که همانطور که پیشتر ذکر کردیم، نشان دهنده انتقال مبلغی هنگفت معادل حدود نصف رقم اختلاس شده( که جمعا یک و نیم میلیارد دلار آمریکا است) توسط بخش خصوصی هفت تپه به کشور کانادا است.

ما از کارگران، اتحادیه های کارگری، رسانه ها، وکلا، انسان ها و نهادهای مدافع آزادی و برابری و عدالت و انسانیت و عموم مردم شریف کانادا درخواست داریم صدای ما را بشنوند و به انحا مختلف در مقابله با این باند سرقت و بلوکه کردن این ارزها به منظور بازپس دادن آن به کارگران هفت تپه اقدام کنند. همینطور از شما درخواست داریم که مضافا صدای شکایت ما را به نهادهای دولتی و قضایی کانادا و منجمله به گوش احزاب و مجلس کانادا و نخست وزیر جاستین ترودو برسانید و از دولت مردانشان بخواهند در رابطه با این موضوع موضع گیری و تحقیقاتی را سازمان دهند و نتیجه تحقیقات را منتشر کنند و اقدامات قانونی لازم برای بلوکه کردن این ثروت ها که متعلق به کارگران هفت تپه و با اعتبار شرکت ما حاصل،اما سرقت و قاچاق شده است را انجام داده تا در یافتن راهی برای بازگرداندن آن به صاحبان اصلی آن اقدام شود. 

ما از همه مخاطبان این نامه در کانادا و نیز سایر عزیزانی در سایر نقاط دنیا که امکان بررسی، تحقیق و اقدام در این زمینه را دارند میخواهیم که این نامه ما را منتشر و توزیع و در دفاع از ما کارگران ستمدیده مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اقداماتی که در توان دارند را انجام دهند؛ کارگرانی که در دفاع از حقوق اولیه حقوق خود ( پرداخت دستمزد، حق اعتصاب و حق ایجاد تشکل مستقل کارگری، پایان دادن به تعقیب قضایی و امنیتی علیه کارگران و نمایندگان کارگری، خلع ید از بخش خصوصی فاسد و اختلاسگر، بازگشت به کار نمایندگان اخراجی ماو … ) دل به دریا زده و در یکی از کانونهای بحران کرونا و در دمای ۵۰ درجه فریاد حق طلبی سر میدهند.

با توجه به توان و اراده ای که ما در نهادهای کارگری و مدنی و رسانه های کانادا سراغ داریم و نیز امکانات قانونی که دولت و نخست وزیر کانادا در اختیار دارد شک نداریم پیگرد موضوع انتقال این مبالغ از سوی سهامدار زالو صفت به کانادا مورد توجه قرار خواهد گرفت و اقدامات لازم در مورد آن صورت خواهد گرفت.

با تشکر- جمعی از کارگران نیشکر هفت تپه از بخش های مختلف شرکت

 پنج شنبه – ۲ مرداد ۱۳۹۹ برابر با بیست و سوم جولای ۲۰۲۰ میلادی

انتشار: کانال مستقل کارگران هفت تپه

⬆️#نامه_به_کانادا از طرف کارگران هفت تپه و درخواست همکاری برای بازگرداندن ارزهای قاچاق شده توسط اسدبیگی به کانادا و تحویل آن به کارگران شرکت هفت تپه

فوری! زمین های کشت چغندر هم اجاره داده شد!

اختلاسگران غارتگر زمین هایی که برای کشت چغندر آماده شده بود را هم اجاره دادند! باند امیر اسدبیگی و صابریان دارند در آخرین روزهای حضورشان تا آخرین قطره شیره جان هفت تپه را هم بالا میشکند. جعفری چگنی و حسینی پویا یاران شفیعی و نوکران و جیره خواران اسدبیگی هم در همدستی با آنها سکوت اختیار کرده اند.

سامی احمدی و فرشاد … ( در بخش رب گوجه و تاکستان ) هم نهایت خباثت را به خرج داده و در اجاره دادن املاک می تازند. این یکی بنگاه املاک باز کرده و از مردم پول نقد میگیرد و زمین اجاره میدهد و با زد و بند با دار و دسته امیراسدبیگی- صابریان-کریمی پور در حال نابود کردن کامل شرکت هستند.

آمیلی در خواب است. امجد مشغول پرونده سازی برای کارگران است. سگ های هاری مانند بهادروند- بهمنی و نوچه اسدبیگی ها یعنی نظری فقط پاچه کارگران را می گیرند. دولت و استاندار و فرماندار رشوه هایشان را گرفته اند و مشغول آروغ زدن هستند و به ریش کارگران می خندند!

دفتر رهبری در حال نظارت با شادی کامل بر اجرای دقیق  خصوصی سازی و خانه خرابی هفت تپه هستند. روحانی و جهانگیری کثیف در حال سودهای بیشتر از طریق این معاملات مرگ هستند: مرگ هفت تپه!

قوه قضاییه افسار کار را دست حسینی پویای فاسد و جعفری چگنی داده و امیر و امید اسدبیگی را آزاد گذاشته تا غارت کنند و همزمان نمایش دادگاه و محاکمه هم برگزار می کند!

گل بگیرند در این مملکت را! هفت تپه دارد نابود می شود! غیرت مردم کجا رفته؟ اتحاد کجا رفته؟ زمین ها را نابود کردند!

به داد خودمان و هفت تپه برسیم، از دست مسئولین فاسد کاری برنمی آید جز همراهی با اصحاب غارت و اختلاس و فساد و فقر و نکبت و فلاکت و مصیبت و زجر و سرکوب و شکنجه!

زمین ها نابود شد به داد خودمان و هفت تپه و منطقه برسیم.

جلوی ورود اجاره کارها و جلوی اجاره دادن املاک را بگیریم