همانطور که پیش تر اعلام شده بود مراسم سوگواری شهید کیانوش آسا دانشجوی کارشناسی ارشد رشته شیمی، از شهدای دانشجوی اخیر ایران …


شهروند ۱۲۳۶  پنجشنبه ۲ جولای  ۲۰۰۹


 


 


 


 

ادوار نیوز: همانطور که پیش تر اعلام شده بود مراسم سوگواری شهید کیانوش آسا دانشجوی کارشناسی ارشد رشته شیمی، از شهدای دانشجوی اخیر ایران، دوشنبه، ۸ تیر ۱۳۸۸ از ساعت ۱۲ در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.


 

با وجود تهدیدهای فراوان و تماسهای مکرر وزارت اطلاعات و حراست دانشگاه با فعالان دانشجویی دانشگاه علم و صنعت و خانواده هایشان، مراسم یادبود شهید کیانوش آسا و راهپیمایی اعتراضی در دانشگاه علم و صنعت با استقبال گسترده دانشجویان دانشگاه نیمه تعطیل علم و صنعت برگزار شد.

دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ابتدا در برابر دانشکده شیمی محل تحصیل شهید کیانوش آسا حضور یافتند سپس با راهپیمایی به سمت مسجد دانشگاه رفته و پس از تکرار شعارهای "الله اکبر"، "برادر شهیدم حقتو پس می گیرم"، "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست"، "دانشجو می میرد ذلت نمی پذیرد"، "عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، دانشجوی ایرانی صاحب عزاست امروز"، "مرگ بر دیکتاتور"، "کشتی جوانان وطن الله اکبر، کردی هزاران در کفن الله اکبر"، و با قرائت آیاتی از قرآن به سوگواری در روبروی مسجد دانشگاه پرداختند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر این مراسم امروز در حالی توسط دانشجویان برگزار شد که مدیریت دانشگاه قصد برگزاری مراسمی نمایشی در داخل مسجد دانشگاه داشت، که دانشجویان به تحریم این برنامه پرداخته و بیرون از مسجد به سوگواری پرداختند.

دانشجویان پس از شعار دادن در مقابل مسجد، در صحن دانشگاه به راهپیمایی کرده و در مقابل در اصلی دانشگاه حضور یافته و شعارهایی در آنجا سر دادند.