چهارشنبه ۲۱ اکتبر۲۰۰۹، آسی نت ورک(IC Network) در هتل شرایتون مراسمی برگزار کرد و طی آن دکتر سعید صرافیان که به تازگی به ریاست این …


شهروند ۱۲۵۳  پنجشنبه ۲۹ اکتبر ۲۰۰۹


 دکتر رضا مریدی (راست) و دکتر سعید صرافیان (چپ) از خدمات مهندس زرشکیان تقدیر کردند

چهارشنبه ۲۱ اکتبر۲۰۰۹، آسی نت ورک(IC Network) در هتل شرایتون مراسمی برگزار کرد و طی آن دکتر سعید صرافیان که به تازگی به ریاست این سازمان برگزیده شده است، از رایزنان این سازمان قدردانی کرد.

در این نشست که با حضور گروهی از اعضای آی سی نت ورک، مدرسان و برخی رسانه های ایرانی برگزار شد، ابتدا مهندس منوهر میثاقی ضمن ارائه ی تاریخچه ای از فعالیتهای سازمان همراه با عکس و اسلاید به حاضران، از افراد، سازمانها و حمایت کنندگان آی سی نت ورک سپاسگزاری کرد و از جمله از خدمات مهندس رامتین ستوده از روسای پیشین سازمان قدردانی به عمل آورد.

سپس با حضور دکتر رضا مریدی لوح های تقدیر به مربیان و مشاوران مجرب سازمان اهدا شد و دو تن که توسط سرویس های خدماتی آی سی نت ورک به بازار کار کانادا راه یافته بودند از تجربیات خود و شیوه ی موفقیت آمیز رایزنی در آی سی نت ورک یاد کردند.

 یادآوری می شود که از فعالیت های این سازمان برگزاری نشست های ماهانه است برای آشنایی صاحبان کسب و کار با یک دیگر که در محیطی غیر اداری و صمیمانه به تبادل نظر و تجربه بپردازند.


 

 

عکس  از آقای جهان از همکاران آی سی نت ورک