پلیس تورنتو این روزها به شدت دنبال مردِ ۲۰ و چند ساله‌ای است که به باور پلیس در چند ماه گذشته مسئول شش مورد آزار جنسی در منطقه‌ی نورت یورک بوده است.

به نظر می‌رسد مهاجم در حملات خود تیپ خاصی از افراد را در نظر دارد.

پنج نفر از شش قربانی این مهاجم، زنان آسیای شرقی‌تبار بین ۲۰ تا ۳۹ سال بوده‌اند.

مقامات عکس و مشخصات این مهاجم را منتشر کرده‌اند و از مردم خواسته‌اند در دستگیری او همکاری کنند. مهاجم خود نیز آسیای شرقی‌تبار، ۲۰ تا ۲۵ ساله، با قد حدودا ۱۶۸ تا ۱۷۳ سانتیمتر و موهای کوتاه و سیاه تصویر شده است.

چهار مورد از شش حمله‌ی فوق‌الذکر در نزدیکی تقاطع خیابان‌های یانگ و فینچ صورت گرفته است که قلب محلات ایرانی‌نشین شمال شهر نیز هست. یک حمله‌ی دیگر در غربِ این منطقه و دیگری در تقاطع دان میلز و شپرد، از دیگر نقاط تمرکز ایرانی‌ها، صورت گرفته است.

بیشتر این حملات در روزِ‌ روشن و بین ساعات ۴:۳۰ تا ۹:۳۰ بعدازظهر صورت گرفته‌اند. یکی از آن‌ها مربوط به ۱:۳۰ بامداد است.

رویکرد مشترک مهاجم چنین است که از پشت به زنان هجوم می‌برد و به آن‌ها تعدی جنسی می‌کند.

آخرین مورد حمله در روز ۳۱ جولای نزدیک تقاطع خیابان‌های یانگ و آلیو صورت گرفت. در این حمله زنی ۲۹ ساله حوالی ساعت ۸:۳۰ شب از پشت مورد تهاجم واقع شد.

پیش از آن در روز ۱۱ جولای، ساعت ۴:۳۰ بعدازظهر، زنی ۲۰ ساله در کوچه‌ای بین خیابان‌های اوریل و دیرینگ راه می‌رفت که به شیوه‌ای مشابه مورد تعدی قرار گرفت.

همین در مورد زنی ۳۹ ساله در ۲۱ ژوئن در نزدیکی تقاطع دان میلز و شپرد و زنی ۲۹ ساله در ۱۷ ژوئن در نزدیکی تقاطع یانگ و امپرس نیز صدق می‌کند.

بقیه‌ی موارد (حداقل دو مورد) دیگر به چند هفته پیش از آن، روز ۸ می، برمی‌گردد اما پلیس می‌گوید همگی به هم مرتبط هستند و ظن آن می‌رود که توسط یک نفر انجام گرفته باشند.