قتل دلخراش زنِ ۴۲ ساله در برمپتون

شهروند ـ آرش عزیزی: شنبه‌ی هفته‌ی گذشته که دوستان و یارانِ راکل جونیو جلوی مغازه‌ی خرت و پرت‌فروشی که او تا همین چند روز قبل در آن کار می‌کرد، شمع دست گرفتند و گرد آمدند هدف‌شان نه سوگواری که دعا و امید بخشیدن به یکدیگر بود که چهره‌ی خندان او دوباره پیدا می‌شود، اما چند ساعتی نگذشته بود که از پلیس خبر رسید پیکری که احتمال بسیار دارد جسد او باشد در برکه‌ای در پالگریو (۳۰کیلومتری شمال خانه‌اش) پیدا شده و این بود که مراسم شمع به دست به مراسم سوگواری اقوام و دوستان بدل شد.

به گزارش تورنتو استار، پلیس منطقه‌ی پیل گفته کالبدشکافی صبح دوشنبه‌ی این هفته برای تایید هویت جسد انجام می‌شود، اما زمان انتشار نتایج آن مشخص نیست.

به گفته‌ی پلیس قربانی را دم در خانه‌اش به زور در کامیونی انداخته و از محل دور کرده‌اند.

چند ساعت پیش از کشف جسد شاهد بودیم که پلیس اتهاماتی علیه دو نفر وارد کرد.

اولی گری موریِ‌ ۴۲ ساله‌، اهل برمپتون، که متهم به آدم‌ربایی، حبس اجباری و تهاجم است. دومی، مک‌درمید اسماکورا، همسرِ ۴۳ ساله‌ی او که مدتی از او فاصله گرفته بود، که او هم متهم به همین جرایم است.

دوستان او با اشاره به این‌که از مشکلات زناشویی دوستشان خبر داشته‌اند از این گفتند که چندین هفته بود که مقتول با سخت‌کوشی پول جمع می‌کرد تا خانه‌ای جدید برای خودش و دو فرزندش دست و پا کند.

و همین دو فرزند اکنون بیش از هر چیز مایه‌ی نگرانی دوستان و آشنایان هستند.

دخترِ ۳ ساله‌اش همیشه با انواع اسباب‌بازی‌های موجود در مغازه‌ی خرت و پرت فروشی که مادرش در آن کار می‌کرد دریافت می‌کرد: از عروسک‌های دورا تا کوله‌پشتی‌های رنگارنگ. و پسر ۱۴ ساله‌اش تازه می‌رفت که عازم دبیرستان شود.

صاحب‌کار مقتول گفته بخشی از فروشِ روز دوشنبه‌ی این هفته را به فرزندانِ جونیو اهدا خواهد کرد.

ماموران جستجوی پلیس پس از ساعت‌ها جستجو در برمپتون، کالدون و ناتاوا (در جنوبِ کالینگوود) بود که بالاخره در حوالی پالگریو به کشف جسد رسیدند. ارامکورا، مظنون، پیش از این از دادن هرگونه اطلاعاتی در این مورد خودداری کرده بود.