سازمان زنان هشت مارس(ایرانی ـ افغانستانی) ـ کانادا، طی بیانیه ای برای گردهمایی به مناسبت روز جهانی زن فراخوان داده است. در این بیانیه آمده است

 

شهروند ۱۲۶۹ ـ پنجشنبه ۱۸ فوریه ۲۰۱۰


 

سازمان زنان هشت مارس(ایرانی ـ افغانستانی) ـ کانادا، طی بیانیه ای برای گردهمایی به مناسبت روز جهانی زن فراخوان داده است. در این بیانیه آمده است:

"بدون آزادی زن، جامعه آزاد نخواهد شد" و بدون سرنگونی جمهوری اسلامی زنان آزاد نخواهند شد. حیات و بقای جمهوری اسلامی با بردگی زنان گره خورده است و آزادی زنان تنها با سرنگونی جمهوری اسلامی میسر است.

رژیم ضد زن جمهوری اسلامی بیش از سه دهه شنیع ترین جنایتها؛ اهانتها و تحقیرها را  به زنان اعمال کرد که ریشه گرفته از ایدئولوژی  اسلامی این نظام است.

سی سال پیش در روز هشت مارس ۱۳۵۷ زنان در صفوف میلیونی بر علیه حجاب اجباری فریاد زدند " ما انقلاب نکردیم تا به عقب برگردیم!" سی سال مقابله و مقاومت و مبارزه با سرکوبها، تحقیرها و بی حقوقی مطلق نظام ضد زن جمهوری اسلامی چنان شجاعتی در زنان بوجود آورده که با هیچ گلوله و ارعابی فرو نمی ریزد.

اکنون زنان در صفوف مقدم مبارزه با کوله پشتی های پر از سنگ سنگربندی می کنند و با تعرض به اراذل و اوباش بسیجی و نیروهای انتظامی و لباس شخصی ها و گوشمالی دادن آنها  پر طنین فریاد میزنند  " مرگ بر جمهوری اسلامی". این فرمان انقلاب است. این فرمان سرخ میلیونها زنی است که سینه به سینه در برابر نیروهای مسلح جان بازی میکنند. این فریاد سرخ ندا سمبل ندای آزادی زنان ایران  است.

نظام جمهوری اسلامی باید سرنگون شود و تمام سران آن از هر جناح و دسته به جرم سی سال جنایت سیستماتیک علیه میلیونها زن باید محاکمه و مجازات شوند. زنان ایران حکم سرنگونی جمهوری اسلامی را نه تنها برای آزادی خود و مردم ایران بلکه برای آزادی میلیونها زن در کشورهای اسلام زده فریاد می زنند.

اکنون دارودسته های «اصلاح طلب» تلاش می کنند که صدای انقلاب ایران را که از صدایی زنانه برخوردار است تا همانند انقلاب ۵۷ در گلو خفه کنند. تمام نیروهای« اصلاح طلب» و سازشکار تحت عنوان حفظ وحدت و مصالحه جویی  تلاش دارند از سرنگونی نظام ارتجاعی و زن ستیز جلو گیری کنند. این دارو دسته ارتجاعی از بیان خواسته های پایه ای زنان همچون لغو حجاب اجباری یا برابری کامل زن و مرد، جدایی دین از حکومت در تظاهراتها هراس دارند. چرا که  به خوبی میدانند که کوچکترین احقاق حقوق زنان مرگ این  نظام قرون وسطایی را بهمراه دارد، ولی زنان این بار منافع خود را با هیچ مصلحتی فدا نخواهند کرد این انقلاب با رهبری زنان پیشرو به جلو گام برمیدارد تا جامعه ای را بنیان گذاری کند که درآن اثری از هیچگونه ستم ـ جنسی ـ طبقاتی ـ نژادی ….نباشد.

زنان و مردان آزادیخواه! امسال هشت مارس، روز جهانی زن را به روز همبستگی مردم جهان  با مبارزات و قهرمانیهای زنان و مردم ایران بر علیه جمهوری اسلامی به یک کارزار عظیم بین المللی تبدیل کنیم.

ما زنان هشت مارس در تدارک برگزاری تظاهراتی در میدان مل لستمن در تورنتو هستیم. از همه گروهها و سازمانها و افراد آزادیخواه دعوت می کنیم با حمایت و حضور خود در این تظاهرات صدای مبارزات زنان ایران را رساتر به گوش مردم جهان برسانیم و جنبش جهانی زن علیه قدرتهای سرمایه داری که حافظ مردسالاری و پدرسالاری در جهان هستند را تقویت کنیم. 

مکان: میدان مل لستمن ـ  ایستگاه نورث یورک

زمان: یکشنبه ۷ مارس ساعت : ۱- ۴ بعداز ظهر

zan_dem_iran@hotmail.com

www.8mars.com

شماره تماس : ۴۱۶- ۹۵۱- ۲۴۹۸