شهروند ۱۱۷۲ ـ ۱۰ اپریل ۲۰۰۸

پیش درآمد:

خوشبختانه، همانگونه که پیش بینی میشد، دولت خدمتگزار و مهرپرور، دکتر احمدی نژاد، در راستای تحقق شعار، عزت و اقتدار حکومت اسلامی، همراه با به اهتزاز درآوردن پرچم عدل اسلامی، در ام القرای ولایت، ترتیبی اتخاذ فرمودند تا همزمان با برگزاری جشن باشکوه و دشمن شکن هسته ای، در روز بیستم فروردین ماه، بانک مرکزی جمهوری اسلامی نیز، با اعلام نرخ تورم در سال گذشته که رقم ناچیز! ۴/۱۸% را شامل میشد، کام ملت همیشه در صحنه را شیرین تر از عسل نمایند، البته ریاست محترم بانک مرکزی، خیلی دلشان میخواست که با اعلام رقم تقریبی، ۵/۲۲% برای نرخ تورم در سال جاری، کام ملت را خیلی شیرینتر از عسل نمایند، منتها چون هنوز دانشمندان جوان هسته ای، در نظام اسلامی، نتوانسته اند ماده ای شیرین تر از عسل را، با کمک دانش هسته ای شان برای حلقوم ملت بسازند، در نتیجه بنا بر دستور رهبر معظم، قرار شد که مژده شیرین تر از عسل نرخ تورم امسال را بعداً اعلام کنند. در این میان اعلام خبر توصیه امام جمعه شیراز، به رهبر و امت شهیدپرور برای خواندن نماز باران، که در پی تداوم خشکسالی در استان فارس، صورت گرفته بود، موجی از شادی و خوشحالی برای ساکنان شهر لندن در کشور انگلستان، را به همراه داشت، چرا که درست بعد از خواندن نماز باران از طرف امام جمعه شیراز، برف سنگینی در لندن شروع به بارش کرد که برای ماه اپریل، در آن کشور بسیار دور از انتظار بود. در هرحال، و برای آنکه ایرانیان عزیز هم از خطر خشکسالی گسترده در کشور، که همین چند روز پیش از طرف رئیس سازمان هواشناسی ایران در شهرستان آمل اعلام شده بود، در امان بمانند، پیشنهاد میشود، که کلیه امامان جمعه در معیت رهبر معظم و جناب رئیس جمهور محترم، در اولین فرصت به کشور انگلستان عودت شوند، تا شاید در آنجا، با خواندن نماز باران، در پشت سر امام خامنه ای، این بار در شهرهای ایران برف و باران ببارد، و از آنجا که به گفته رئیس اداره هواشناسی کشور، تداوم خشکسالی در ایران، احتمالاً چند سالی طول میکشد، این آقایان بزرگواری کنند و تا پایان این دوره، در همان شهر لندن رحل اقامت بیفکنند، در مقابل ملت ایران هم، قول شرف میدهند، که به پاس این مژده و خبر خوش، غیر هسته ای، تا روز قیامت، روزی سه بار، نماز شکرگزاری برپا کنند.


خبر اول: بعد از آنکه آیت الله خامنه ای سال ۱۳۸۷، را سال نوآوری و شکوفایی برای ملت ایران، اعلام نمودند، ایرانیان تقریباً از شادی منفجر شدند، چرا که مطمئن بودند، این شعار نیز، مطابق شعارهای سالهای گذشته ایشان مثل، اعلام سال عدالت برای همه ایرانیان، و یا سال پیروزیهای شگرف اقتصادی برای کشور، مثل برق و باد اجرا خواهد شد، اما در این میان، گویا روحانیون و دولتمردان، خیلی سریعتر از آنکه ملت تصور میکردند، در پی اجرای فرمان امام خامنه ای برآمده و برای آنکه ایرانیان را سر شوق بیاورند، شکوفایی و نوآوری را از خودشان شروع کردند. به عنوان نمونه، سایت اینترنتی جهان امروز، در خبری از داخل ایران نوشته است: احمدی نژاد که ظاهراً به دلیل سفرهای استانی و مشغله کاری، مدتها در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضور نمی یافته است، روز نوزدهم فروردین ماه، در اولین جلسه مجمع در سال ۸۷ حاضر شده است. ورود احمدی نژاد، به این جلسه، همزمان شده است با سخنرانی، هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع، در باب شعار امسال رهبری. جناب هاشمی در هنگام ورود رئیس جمهور، به شوخی فرموده اند: به عنوان مثال، حضور امروز آقای احمدی نژاد در جلسه مجمع، یکی از مهمترین نوآوریهای امسال است.

چه میشود کرد، وقتی رهبر معظم، اول سالی شوخیشان گرفته بود و این حرفها را زدند، خب این بنده خداها هم، با این همه کار و تلاش شبانه روزی، در باب آسایش ملت و آبادانی مملکت، قطعاً به قدری مزاح احتیاج دارند دیگر.


خبر دوم: بنیامین بن الیزر، وزیر امور زیرساخت های ملی اسرائیل، در مراسم هفته دفاع، در آن کشور، طی سخنانی اعلام کرد: اگر درگیری بین اسرائیل و ایران رخ دهد، ما با چنان خشونتی عمل خواهیم کرد، که تبار ملت ایران را از بین خواهیم برد. وی سپس ادامه داد: ایرانیها خودشان هم از این توانایی ما خبر دارند. در همان حال مطبوعات اسرائیل، این سخنان تهدیدآمیز را به تهدیدهای محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور اسلامی مربوط میدانند که گفته بود: اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.(نقل از رادیو فردا)

مژده تاریخی: حقیقتاً باید به ملت همیشه در صحنه ایران تبریک گفت، که با سکوت در برابر شخصیتی همچون احمدی نژاد، این اجازه را به او و امثال او دادند، تا با رفتار و گفتار خویش در مقام بالاترین منصب اجرایی کشور، ایران و ایرانی را که هرگز با یهودیان و اسرائیل، دشمنی و خصومت نداشته اند، تبدیل به تنها دشمن واقعی و تهدید بالقوه و بالفعل برای موجودیت و امنیت آن کشور نمایند، و بدین ترتیب موجودیت و تمامیت ارضی ایران زمین را نیز به نام دفاع از حقوق فلسطینیان، در مقابل خطری دهشتناک قرار دهند، و این همه در حالی است که عقلای اعراب و بویژه فلسطینیان، که سرزمینشان در اشغال اسرائیل است، مدتهاست به این نتیجه رسیده اند که بهترین کار دست برداشتن از چرخه خشونت و کشتار است، و اینکه با اهرم فشار افکار عمومی جهان و جلب حمایت گروههای حقوق بشر و مبارزان حقوق انسانی، زودتر میتوانند به آرزوی غایی خویش که همانا تشکیل کشور مستقل فلسطین است، دست یابند.


نتیجه گیری اسلامی: اصولاً از آنجا که در اسلام عزیز، بر مساوات و برابری، تاکید فراوان شده است، در نتیجه دولتهای کشورهای اسلامی، وظیفه سنگین و دشوار مذاکره و گفتگو و احیاناً سلام و علیک، با دولت غاصب اسرائیل را به دوش خود گذارده، و در مقابل مسئولیت رویارویی و حضور در خط اول مبارزه با اسرائیل اشغالگر را به عهده دولت اسلامی ایران گذاشته اند، چرا که رهبران کشورهای عرب، که میباید بیش از دولت ایران، سنگ ملت فلسطین را بر سینه بزنند، معتقدند: وقتی به دنبال نام کشوری، کلمه عربی غاصب میاید، این حق اعراب است که با طرف مقابل به زبان عربی، به بحث و مذاکره بنشینند. در مقابل وقتی که صحبت از کشور اشغالگر میشود، این ایرانیان هستند که به دلیل اشغال جزایر سه گانه امارات در خلیج فارس، وظیفه دارند دینشان به اعراب را، به وسیله جنگ با اسرائیل، ادا کنند.


ختم کلام: شما را نمیدانم، ولی شخصاً معتقدم مگر خدا، خودش یک جورهایی پا پیش بگذارد و این دین را از گردن ما ایرانیان، ساقط کند.