شهروند آرش عزیزی: مردی ساکن ریچموند هیل به همراه همدستش مورد تعقیب پلیس تورنتو قرار گرفته است. به گزارش لیبرالِ ریچموند هیل، میلاد چهل امیرانِ ۲۷ ساله (معروف به علی اکبری) و دانا لی، ۲۷ ساله، متهم به ربودن، کتک زدن و حبس اجباری مردی ۴۲ ساله هستند.

پلیس می‌گوید قربانی به زور تفنگ در پارکینگی زیرزمینی در کاندومینیومی در منطقه‌ ی یانگ و فینچ به پشت ماشین ونی انداخته و به اسارت گرفته شده بود.

به قربانی که ضاربین را نمی‌شناخت چشمبند زدند و او را به خانه ‌ای در منطقه‌ ی تقاطع بزرگراه ‌های ۴۰۱ و ۴۰۴ بردند و او را در آن‌جا سه روز نگه داشتند و کتک زدند و از کارت‌ های اعتباری ‌اش برای خریدهای بزرگ استفاده کردند.

پلیس مدعی است که همین دو نفر به خانه ‌ای در تورنهیل هم دست‌برد زده و صاحبان آن ‌را به زور تفنگ، مورد سرقت و شکنجه قرار داده ‌اند.

میلاد چهل امیران اکنون متهم به آدم‌ ربایی، سرقت مسلحانه و ۲۵ مورد جعل است. او آخرین بار در روز ۲۰ فوریه در ریچموند هیل سوار بر ماشین نیسان مورانوی آبی مدل ۲۰۰۵ با پلاک BLSS 130 دیده شده است.

دانا لی متهم به حمله، استفاده‌ ی مجرمانه از سلاح و چندین مورد تهدید به مرد است. او اهل تورنتو است اما در شهرهای لندن و ویندزر نیز رویت می‌شود و عادت دارد از کلاه گیس استفاده کند.

پلیس می‌گوید اگر کسی از مکان این افراد اطلاع دارد نباید به آن ها نزدیک شود و در عوض باید بلافاصله با ۹۱۱ تماس بگیرید.

اگر اطلاعاتی دارید که می‌ خواهید در اختیار پلیس بگذارید در ضمن می‌ توانید با ۴۱۶۸۰۸۳۲۰۰ تماس بگیرید یا به ۲۲۲tips.com بروید.