یکسال دیگر نیز گذشت، همراه با روزهای تلخ و شیرینی که به طور معمول، زندگی هر یک از ما را تحت تاثیر قرار می دهد. شرکت ما نیز خاطرات زیادی را به دلیل نقاط اشتراک دارندگان بیمه و ما به عنوان صادر کننده آن در این سال تجربه کرد.

در سالی که سپری شد، آمار رشد ارائه بیمه های مختلف در این شرکت به خاطر تخصصی عمل کردن با رشد فزاینده ای روبرو بوده است.

با توجه به تخصص بیش از ۱۰ سال فعالیت شرکت و امکان دسترسی به تمامی شرکت های معتبر در بخش بیمه های اشخاص به صورت فردی و گروهی در سال گذشته ارائه خدمات ما به ترتیب، شامل موارد زیر بوده است:

۱) بیمه های مسافرتی:

الف-  بیمه های پزشکی ورود به کانادا: ویزیتور، اجازه کار، دانشجویی( تحصیلی)، ویزا، Single Trip، Super Visa، Multiple

ب-  بیمه های خروج از استان و کشور، ابطال پرواز، مفقود شدن چمدان

۲) بیماری های خاص:

ارائه انواع و اقسام بیمه های بیماری های خاص از ترم ۱۰ ساله تا ۱۰۰ سالگی با برگشت پول و همچنین پرداخت سریع آن، از ۳ تا ۳۲  بیماری ( با توجه به شرایط سنی) و از ۲۵ هزار تا ۲ میلیون دلار معاف از مالیات.

۳) بیمه های ناتوانی جسمی و از کارافتادگی و مراقبت ویژه:

قابل ارائه به افراد از ۱۸ تا ۸۰ سالگی و واجد شرایط دریافت بیمه تا ۱۰۰ سالگی که می توانند از پوشش تمام عمر این بیمه استفاده کنند و میزان پوشش آن از ۱۰۰۰ تا ۸۵۰۰ دلار و معاف از مالیات می باشد. قابل توجه اینکه در صورت خرید زوجین به هر کدام ۱۰ درصد تخفیف داده می شود.

۴) بیمه عمر:

به صورت کوتاه مدت و دائمی:

قابلیت اخذ تا مبلغ ۱۰ میلیون دلار، با ویژگی عوض کردن نام وارث در طول زمان قرارداد و مواردی نظیر اخذ وام و گرو گذاشتن بیمه عمر نزد بانک. این بیمه یکی از مطمئن ترین شرایط زندگی پس از مرگ بیمه شونده را برای بازماندگان فراهم می آورد.

۵) بیمه های تکمیلی دارو و دندان:

با قابلیت پوشش های متفاوتی از دارو با شرایط سنی تا سن ۶۵ سالگی ( برخی تا ۸۰ سالگی) و پرداخت هزینه های دندانپزشکی تا سقف مبلغ قرارداد و نوع پوشش آن طبق بیمه نامه.

۶) سرمایه گذاری:

RRSP- RESP-RSP-TFSA در قالب شرکت بیمه

***

بیمه های فوق و سرمایه گذاری های ذکر شده، هر یک با توجه به شرایط مالی و وضعیت زندگی افراد می تواند در نقاط حساس زندگی کمک بزرگی باشد. هر ساله افراد بیشتری در لیست اخذ کنندگان بیمه قرار می گیرند ولی باید گفت هنوز تا درک نیاز واقعی آن به صورت همگانی، مسافتی طولانی مانده است. تلاش برای اطلاع رسانی در خصوص بیمه ها همچنان ادامه خواهد داشت تا روزی که شرکت بیمه شاهد ورود شخصی پس از وقوع رویدادی ناگوار برای اخذ بیمه نباشد. تا زمانی که مسافری بدون بیمه، سفرش را به خاطره ای تلخ مبدل نکند، تا مقطعی که مرگ ستون خانواده ای نتواند زندگی مالی بازماندگانش را به قهقرا بکشاند و تا سالی که در آن بیماران خاص با کمال آرامش از جهت مالی، بتوانند به درمانشان بپردازند. هنوز راه درازی در پیش است و ما مانند هر سال باز هم با شوق در این مسیر قدم بر می داریم. امید که بتوانیم شادی و اطمینان را در سال جدید به یکدیگر هدیه دهیم. همراهی شما مانند همیشه موجب افتخار ماست. سال نو مبارک!

پرسش های خود را در زمینه بیمه های مختلف از طریق ایمیل زیر با ما در میان بگذارید.

news@insufin.com

*محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی انجمن Advocis  به شماره ثبت: ۲۰۶۵۸۱۷ مشاورین متخصص بیمه و امور مالی کانادا است.

www.insufin.com

www.youtube.com/ sherkatbimeh