شهروند ۱۲۳۸  پنجشنبه ۱۶ جولای  ۲۰۰۹

عنوان این مطلب شاید برای بسیاری از شما عجیب و ناباورانه باشد. عجله نکنید حوصله کنید و مقاله را تا به انتها بخوانید و آنگاه قضاوت کنید تا معنی این جمله برای شما روشن شود.

حوادث اخیر ایران و خیزش میلیونی مردم غیرتمند ایرانی در سرتاسر جهان بسیاری از مبادلات و معاملات سیاسی و اقتصادی را برهم زد. این حرکت و جنبش خودجوش مردمی و دانشجویی چنان سهمگین و توفان برانگیز و عظیم بود که همه و حتی برنامه ریزان جهانی طرح شوم و شیطانی حکومت مطلقه اسلامی را شگفت زده و غافلگیر کرد و قدرت های پنهان و پشت پرده به قول خودشان استکبار جهانی را که خواب هولناکی برای ملت مظلوم ایران دیده بودند به رویایی پریشان مبدل ساخت.

سری به تاریخ بزنید و ببینید که دین و خصوصا اسلام در طول تاریخ و به این سر و شکل شیطانی که ربطی به ادیان الهی ندارد چگونه به استعمار و استثمارگران جهان خدمت کرده است. باید خیلی ساده لوح و سطحی نگر باشیم که این جنگهای زرگری میان حکومت ایران و قدرتهای جهانی و این خیمه شب های ناشیانه را باور کنیم. قدرتهای بزرگ که خود، جمهوری اسلامی را زاده اند در طول این سی سال چنان از نظر سیاسی و اقتصادی بهره برده اند که حتی در طول تاریخ شاهنشاهی ایران نیز سابقه نداشته و بسیار فزون تر بوده است. راه اندازی جنگها، رونق بازار تسلیحات و مسلح سازی تروریست ها که فقط ظاهرا با منافع قدرتها در تضادند و در حقیقت حامی منافع آنان و بهانه ای برای تحریک عرق ملی، حملات نظامی، جنجال آفرینی و محبوبیت و مظلوم نمایی برخی حکومتها بوده اند از جمله مزایای وجود گروههای تروریستی و حکومتهایی چون جمهوری اسلامی است.

اشتباه نکنیم، دولتهایی مثل آمریکا، انگلیس، روسیه و فرانسه قدرتهای جهانی نیستند، اینها فقط نمایندگان، مهره ها و سخنگویان آنانند! دنیا را غول های اقتصادی اداره می کنند. عصر جنگ ایدئولوژیک (لااقل فعلا) به پایان رسیده و دوران جنگ نفت، منابع، و اقتصاد کلان است. یک عروسک خیمه شب بازی همچون احمدی نژاد چگونه می تواند مانع بهره برداری عظیم چرخ های غول آسای تکنولوژی جهانی و اربابان گردن کلفت آنان باشد که با اشاره انگشتی حکومتهای مقتدر جهان را سرنگون می کنند. مگر ندیدیم که صدام حسین، سلطان نفت منطقه، پیشوای محبوب اکثریت ملت عراق و دشمن شماره یک اسرائیل را چگونه با خفت و خواری از چاه به در آوردند و به دار آویختند؟ می پرسید چرا؟ چون در چاه های نفت را بسته بود و با اسرائیل واقعا سر جنگ داشت و عراق را به تمدن بزرگ نزدیک می کرد و حالا می بینید که عراق به چه روزی افتاده است. مگر شاه یادمان نیست، ابرقدرتی که ظرف چند ماه با ترقه بچه های نیمه شب سرنگون شد! مترسک های جمهوری اسلامی که درست در جهت مطامع و منافع استعمارگران جهان حرکت می کنند قطعا با چراغ سبز آنان به روی کار آمده اند و انتخاب دوباره احمدی نژاد هم با چراغ سبز همانها بود و تغییر نظام ایران (پنجمین کشور ثروتمند جهان از نظر منابع طبیعی) از جمهوری اسلامی به نظام مطلقه اسلامی نیز با صلاحدید آنان طرح ریزی شده بود که با هوشیاری ملت و ایثارگری جوانان جان بر کف نقش بر آب شد. حکومتهای اسلامی دست نشانده هیچ خطری برای استعمارگران محسوب نمی شوند. کمی بیاندیشیم، آمریکا عراق را فتح کرد و در شرایطی که کنترل این کشور را در دست داشت در آنجا حکومتی با همکاری آخوندها برپا کرد! بله چشممان را باز کنیم و با دقت به پیرامون خود بنگریم. در سفر ماه گذشته آقای اوباما به عراق، در سالن سخنرانی، پشت سر او پرچم الله اکبر برافراشته شده بود! آمریکا و انگلیس، افغانستان را هم به تسخیر درآورند و قوای طالبان و القاعده را (ظاهرا) تار و مار کردند ولی آنجا هم حکومتی مشابه جمهوری اسلامی برقرار کردند. ترکیه هم چنین نظام مشابهی دارد و حکومت  آنجا هم به جمهوری اسلامی تبدیل شد. ایران و پاکستان هم که از قبل چنین بودند. اگر نظام های اسلامی با منافع قدرتها در تضاد هستند پس چرا در همه منطقه نظام های اسلامی برپا می کنند؟ آن هم به دست خودشان! و البته از نوعی که قابل کنترل و تابع فرامین خودشان باشند و به فحاشی و تهدید توخالی بسنده کنند، و البته تقدیم نفت و گاز و اورانیوم و طلا و تریاک، و صد البته مغزهای پرورش یافته با خون دل و سرمایه ملت که تحت فشار و شکنجه روحی و جسمی دژخیمان حکومتی جلای وطن کرده اند و در واقع گریخته اند. بلایی که سر مردم همه کشورهای منطقه آورده اند و در واقع عوامل پنهان و آشکار خودشان را گمارده اند. نکته مضحک اینکه قوای القاعده در شرایطی که نیروهای آمریکا و متحدانش هنوز در افغانستان به سر می برند نیمی از افغانستان و پاکستان را مجددا به تصرف درآورده اند! دقت کنید که برکناری ژنرال مشرف مرد قدرتمند پاکستان در چه زمانی اتفاق افتاد؟

جنگ زرگری ۳۰ ساله میان ایران و اسرائیل هم مضحکه دیگری است. این فحاشی ها و تکذیب هولوکاست که توسط احمدی نژاد عامل استعمار و به دستور طراحان و اربابان (که موساد هم می تواند یکی از آنها باشد) جز در جهت مظلوم نمایی بیشتر و جلب نظر و دلسوزی جهانیان و تحریک احساسات جهانی به نفع اسرائیل و کمک های باز هم بیشتر چه ثمری داشته است؟ چرا ملت ایران باید تاوان بدهد و وجه المصالحه بقا و سرافرازی یک ملت دیگر باشد؟ من با اسرائیل مخالف نیستم آنها هم حق حیات دارند و به هر حال باید در سرزمین موعود که موسی به آنها وعده داده زندگی کنند، ولی آیا صلح در این منطقه برقرار خواهد شد؟ و اگر بشود چه پیش خواهد آمد؟ آیا مولتی میلیاردرهای یهودی آمریکایی ـ اسرائیلی به سرزمین موعود نخواهند شتافت؟ و آمریکا با مشکلات اقتصادی باز هم بیشتری مواجه نخواهد شد؟ اگر قرار بود صلحی برقرار شود پس از گذشت حدود نیم قرن شده بود. پس حکمتی در کار است که این سنگ پرانی ها و جنگ و گریزها ادامه یابد. برخی از سران فلسطینی خود، خیانتکارند و در عمل در جهت منافع اسرائیل حرکت می کنند. در کلام، تندرو و در عمل بسیار ملایم! پس وجود مهره هایی مثل احمدی نژاد و آگراندیسمان کردن و قدرت بخشیدن به او جز به سود قدرتهای جهانی نیست. می گویید پس این قطعنامه ها و اعتراضات و ادعاها و دستگیری خبرنگاران خارجی و کارکنان سفارت به چه معنی است؟ اینقدر ساده اندیش نباشیم، اینها برای این است که دم خروس بیرون نباشد، همه ی اینها واقعا نمایش است. باور نمی کنید، به سرانجام این لفاظی ها و جنگ کاغذی نگاه کنیم. به هرحال نتیجه انتخابات لعنتی ایران پس از آن همه اعتراضات و تظاهرات میلیونی و کشت و کشتار و زندانی و مجروح و راهپیمایی های عظیم در همه کشورهای جهان چه شد؟ انتخاب همان جرثومه ی فساد و قاتل حرفه ای که در اوج بحران و اعتراضات مردمی به یک جنایتکار بالفطره دیگر و منحرف جنسی به نام آیت الله گیلانی نشان درجه اول عدالت! تقدیم می کند چون بچه های خود را شخصا تیرباران کرده تا خوش خدمتی کند.


 

بیایید پازل را درست بچینیم. در شرایطی که ارتش آمریکا و متحدانش همه منطقه را به تصرف درآورده اند و اوضاع داخلی ایران هم کاملا آماده است و حتی شاید نیازی به حمله نظامی به ایران هم نباشد (که منظور نظر ما هم نیست) و تنها کافی است از مردم حمایت بیشتری شود تا به پیروزی کامل آن هم تا سرنگونی رژیم اسلامی برسند، ارتش آمریکا یک روز پس از سخنان خودسرانه!  و نسنجیده فرمانده نیروهای آمریکایی در عراق مبنی بر دخالت حکومت ایران در مسائل داخلی عراق و مسلح کردن شورشیان و تروریست های عراقی (که بهانه ای بودند بر ای ابقاء نیروها)، دستور تخلیه خاک عراق را دریافت می کند! چرا؟ به این خاطر که انتظاری پیش نیاید و تکلیفی تعیین نشود. نکته دیگر اینکه کودتاگران جمهوری اسلامی از قبل پیش بینی همه چیز را کرده بودند و قبل از انتخابات سهام بانک های دولتی را به مردم بخت برگشته فروختند و کلاه گشاد دیگری سر مردم گذاشتند. سردمداران حکومتی پولهای بادآورده و درآمد نفت ملی را با مشاهده خشم ملت با سرعتی فزاینده از مملکت خارج و به بانکهای غربی و یا وابسته به غرب سرازیر کردند تا در این رکود اقتصادی تکانی بخورند. این هم یکی دیگر از خوش خدمتی های رژیم به استکبار جهانی! وای بر این مردم ستمدیده فقیر که ثروتش را اینچنین به تاراج می برند و با پول خود مردم، دژخیم استخدام می کنند تا جوانانشان را بکشند و یا وادار به فرار و خدمت به بیگانگان کنند. پس حکومت اسلامی و نوچه هایش نه تنها صدمه ای به شیاطین اقتصادی نمی زنند بلکه آنها را پروارتر و محبوب تر هم می کنند. کار دیگری که خامنه ای و دار و دسته اش کردند اضمحلال دین بود و تتمه آبروی اسلام را نیز بردند. اسرائیل چقدر خرج می کرد تا بتواند اینگونه اسلام را بی حرمت و بی حیثیت کند؟ پس باز خدمت دیگری از سوی خامنه ای، احمدی نژاد و همپالکی هایشان تقدیم به آنها که میدانیم … حالا به عنوان این مقاله یک بار دیگر نگاه کنید.

هموطنان! خوابهای خوفناکی برایمان دیده اند که اگر غیرت جوانان ایرانی و هموطنان غیرتمند در سرتاسر جهان نبود تحقق می یافت. تا همین جا هم بسیار موفق بوده ایم و ارکان حکومت اشغالگر تا دندان مسلح وابسته و خودفروش آخوندها را به لرزه درآورده ایم ولی خطر هنوز باقی ست و اینها طرح شوم برقراری حکومت فاشیستی ـ اسلامی را در سر می پرورانند و تظاهرات و اجتماعات مردمی در کشورهای جهان هشداری است به صحنه گردانان و طراحان این پروژه که بدانند ایران، افغانستان و پاکستان و عراق نیست. مردم ایران از ریشه و پایه با هر نظام دینی مخالفند. این انقلاب یک فریب بزرگ بود که به دست نسل گذشته رقم خورد. نسل حاضر دیگر زیر بار حکومت اسلامی نمی رود. سرکوب توده ها نابودی نظام را فقط کمی به تعویق می اندازد ولی نهضت را قوی تر و پرتجربه تر می کند.

دنیا بداند که ملت ایران آگاهند که نظام استبدادی جمهوری اسلامی، پشت پرده، مورد حمایت قدرتهای استعماری جهان است. بپا خیزید و این پیام را به گوش جهانیان برسانید تا چنانچه هنوز در پی حمایت نهان و آشکار از رژیم ملایان هستند دست از این کار غیرانسانی بردارند. ترجمه این مطلب را منتشر کنید و در سایتها پخش کنید و به کاخ ها بفرستید تا علیه نظام دیکتاتوری آخوندی قیام کنند و اگر راست می گویند با حمایت از مردم نظام جمهوری اسلامی را به جمهوری آزاد تغییر دهند. مردم آماده اند، یاری کنید و به حمایت از دژخیمان خاتمه دهید. در پایان به سه مطلب مهم اشاره می کنم:

۱ـ اگر طبقه روشنفکر، دانشگاهی، اساتید، نویسندگان، هنرمندان تراز اول و چهره های بین المللی ایران، اراذل و اوباش هستند پس الیت جامعه، نخبگان و فرهیختگان چه کسانی هستند؟ لابد چاقوکش ها، قداره بندها و چماقداران حکومت که روی دار و دسته شعبان بی مخ را واقعاً سفید کردند!

۲ـ اگر مسئول خونریزی و ضرب و شتم مردم بی سلاح و بی پناه، رهبران جنبش هستند و نه مأموران و جلادان رژیم، پس در انقلاب کور ۵۷ نیز این خمینی بود که مردم را به کشتن می داد و نه گارد شاهنشاهی که در طول یکسال انقلاب به اندازه یک روز اینها کشته و مجروح و زندانی نداشت!

۳ـ بنابه اعتراف اولیه خودشان در بازشماری آرا در ۵۰ حوزه ۳ میلیون رای مورد اختلاف و تقلب در شمارش گزارش شده است که همین آمار برای ابطال نتیجه کافی بود چون با این حساب در مجموع حوزه ها جمع آرا احمدی نژاد به ۵ میلیون هم نمی رسد. سئوال این است که آیا در یک نظام به قول خودشان عدل اسلامی کسی که متقلب و حقه باز باشد اصولا صلاحیت اداره امور جامعه اسلامی را دارد؟ اگر پاسخ منفی است پس اینها مسلمان نیستند و اگر مثبت است در اصل اسلام باید شک کرد.

بچه ها متشکریم!

از خون جوانان وطن لاله دمیده

به امید پیروزی مشت بر پولاد