روز مادر از آن روزهایی ست که هیچ ملت و قوم و مردمی دوست ندارند آن را نادیده گیرند، چرا که به نقش سازنده و مهم مادر واقفند و آگاه.  درست است که هر کشوری روز خاصی را مبدأ قرار می دهد، اما در امریکای شمالی و بسیاری از کشورهای اروپایی و استرالیا و هند و شیلی و افریقای جنوبی و… یازده می را روز  مادر خوانده اند و با شیوه های متفاوت ( برگزاری جشن و سخنرانی و خرید گل و هدیه) به ستایش روز مادر می نشینند.

خانم رفعت اعرابی و آقای نادر طاهری مدیران کیترینگ باران

خانم رفعت اعرابی و آقای نادر طاهری مدیران کیترینگ باران

در همین پیوند است که به همت دوستان “کیترینگ باران” که غذاهایشان زبانزد همگان است، یازده ماه مه جشنی با حضور بیش از صد تن در یکی از بنکوئت هال های  زیبا و مفرح برگزار شد، تا شبی فرهنگی، صمیمی و زیبا را برای شرکت کنندگان  رقم بزند.

علاوه بر گروه موسیقی سرو که ترانه هایی از سراسر ایران با صدای گرم ابراهیم رهبر اجرا کردند، مهدی مهرآموز شاعر ساکن شهرمان تورنتو و از چهره های فرهنگی قدیمی شهر تورنتو، شعری به همین مناسبت خواند و نسرین الماسی، مدیر تحریریه شهروند در اهمیت روز مادر و تاریخچه ی آن با جمع سخن گفت.

میزبانان خوش قریحه و خوشروی آن شب خانم رفعت اعرابی و آقای نادر طاهری رسم میزبانی را  به تمام به جای آوردند و با غذاهای لذیذ و چای و شیرینی و شراب از میهمانان پذیرایی کردند. از دیگر ویژگی های آن شب تقدیم شاخه گلی به مادران و نیز هدایایی زیبا به آنان بود.  و همچنین هدایایی که به قرعه به  شرکت کنندگان  اهدا شد.  و این همه شبی زیبا را برای همگان رقم زد، که باید بگوییم دوستان کیترینگ باران خسته نباشید.

عکس ها از بابک منطق هنرمند عکاس(Pure Concept Productions)  است.

 عکس ها را در اینجا ببینید