Mirza

 “امه نوتب زمبرانو”، سفیر جدید ونزوئلا در ایران، استوارنامه خود را تقدیم دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور محبوب ایران کرد.

جناب آقای احمدی نژاد طبق عرف دیپلماتیک!  این استوارنامه را برچشم خود گذاشت و آن را بوسید.

سفیر جدید ونزوئلا که نه چنین چیزی دیده و نه شنیده بود، همانطور که چارچنگولی مانده بود که: “خدایا این دیگه چه جورشه؟” پرسید  قربان نمی خواهید پاکت را لیس بزنید؟ خوشمزه است ها ….آقای رئیس جمهور فرمودند از پیشنهادتان متشکرم، می دانم که این استوار نامه ای ست با طعم هوگوچاوز، ولی تازه صبحانه خورده ام و سیرم!

اندک زمانی پس از این استقبال استثنائی از یک سفیر، ونزوئلا ورود بدون ویزای ایرانیان به ونزوئلا را ممنوع کرد!

و البته به احتمال زیاد دولت اندونزی هم به خودش گفته، وقتی رئیس جمهورشون اینجوریه، دیگه ببین خودشون چه جوری اند؟ و گفته اند: صحیح نیست اجازه بدهیم ایرانی ها همین طوری سرشان را بیندازند زیر و وارد اندونزی شوند!

باورنمی کنید؟ اینهم خبرش:

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=64551

رفتی سفر هی بی خبر از کشور ما …

علیرضا سلیمی نماینده محلات گفته است آقای مشائی بیش از۳۰۰ سفر خارجی داشته. حتی اگر گفته شود که ایشان رئیس جنبش عدم تعهد بوده اند، باید پرسید چرا کسانی که قبلا این سمت را داشته اند این قدر به خارج سفرنکرده اند؟

حالا بیا و درستش کن. اگر یک مقامی دوست نداشت دست زن و بچه اش را بگیره و ببردشان گردش، تاوانش را باید آقای مشائی خانواده دوست پس بده؟!

بخورید، روزه تان باطل نمی شود!

یکی  از کسانی که دستش به یک گوشه اون سه هزارمیلیارد تومان معروف بند است، تلفن کرده بود و می پرسید سهم من از آن سه هزارمیلیارد به اندازه بقیه نیست، ولی خب بالاخره صنارسه شاهی گیرم آمده است. چون دلار دارد دوباره  گران می شود، خواستم از شما بپرسم استفاده از این پول در ماه مبارک رمضان روزه من را باطل می کند یا نه؟

گفتم اولن کی به من اجازه داده است در این موارد اظهارنظر کنم که خودم خبر ندارم؟ ولی تا آن جا که می دانم خوردن و نوشیدن و سیگارکشیدن روزه را باطل می کند. درمورد خوردن مال مردم  چیزی نشنیده ام. بخور نوش جانت!

آبی که برای عده ای نان دارد

عیسی کلانتری وزیر اسبق کشاورزی در مصاحبه با روزنامه قانون، در مورد کمبود آب در مملکت هشدار جدی داده و گفته است اگر فکری در این مورد نشود ایران سی سال دیگر تبدیل به کشور ارواح می شود چون تمام کشور کویر می شود و در کویر حتی اگر باران ببارد سطحی خواهد بود و تبخیر می شود.

من فکرمی کنم مسئولان کشورمان در این مورد حتمن فکری خواهند کرد. بسیاری از تصمیمات آبکی که می گیرند و اصلاحات آبکی که می کنند، نشان دهنده آن است که شب و روز به کمبود آب فکر می کنند!

جاسوسی گاهی خوب است وگاهی بد!

آقا مخترع هم بود، مخترعین قدیم. معقول اختراعاتی می کردند که به درد زندگی مردم بخورد. لامپ درست می کردند، تلویزیون می ساختند، یخچال اختراع می کردند….. مخترعین امروز جز زحمت چیزی برای مردم ندارند. آمده اند یک دستبندی اختراع کرده اند که مچ همسرانی را که به زن شان یا شوهرشان خیانت می کنند، بگیرد.

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=64327

یکی نیست به آن ها بگوید مگر شماها فضول کار مردمید؟ این اخلاقی است که آدم توی زندگی دیگران سرک بکشد؟ به شما چه مربوط است که فلان خانم کجا می رود و فلان آقا چکارمی کند؟

وقتی دارند توی دفتر کار آقای مطهری نماینده مجلس ایران دستگاه شنود کار می گذارند،  شماها کجا هستید و چرا یک دستگاه اختراع نمی کنید که مچ یارو را بگیرد؟ زورتان به زن و بچه مردم می رسد؟

اگر تو دانشمندی و اختراع سرت می شود دستبندی درست کن تا مچ آن هائی را که می روند سراغ خزانه دولت و سه هزارمیلیارد، سه هزارمیلیارد اختلاس می کنند بگیرد. مواظب عباس آقا و حسین آقا بودن که بعد از پایان کارشان کجا می روند که هنر نیست.

اصلا فرض می کنیم که عباس آقا رفت به دوست دختر سابقش بگوید مواظب گردنبندی که پارسال بهت دادم باش، قیمت طلا باز هم بالا رفته. این که فقط یک اطلاع رسانی ساده است. این کجایش ناپسند است؟!

مگر نمی گویند اطلاع رسانی وظیفه همه مردم است؟ باید دستبندی درست کنی که نفس نفس زدن های آقا را وقتی دوست دختر سابقش را می بیند بشمرد و به زنش خبربدهد؟

جوانی به نام اسنودن آمده اسرار جاسوسی های دولت آمریکا در زندگی مردم را فاش کرده حالا دربدر شده و هیچ کجا راهش نمی دهند. آن وقت شما می آئید دستگاهی می سازید که نفس نفس زدن آدم ها را هم اندازه بگیرد و به زن و بچه آدم خبر بدهد؟ نکنید این کارها را. والا بخدا زشته.

کاری که آقای اسنودن کرده بده ولی کاری که دولت آمریکا می کند خوبه؟ جاسوسی یک جا خوبه و یک جا بد؟ دستبنده توی زندگی مردم دخالت کنه خوبه ولی دولت آمریکا این کار را بکنه بده؟ والا من که خوب و بدم قاطی شده و نمی دونم کدوم کار خوبه وکدوم کار بد؟ تصمیم گرفته ام اگر طلا مثقالی هزارتومن هم بشود به دوست دخترهای سابقم خبر ندهم، به من چه، خودشان بروند از طلافروشی محل بپرسند و قدرکادوی من را بدانند!

صبرکنید ماه رمضان تمام شود…

حسین ابراهیمی امام جمعه شهرک ” انار “در استان کرمان، مردانی را که اجازه می دهند همسرشان آرایش کرده ازخانه بیرون بروند ، د…ث خواند

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=64365

ایشان در پاسخ خبرنگاری که پرسید حاج آقا فکر می کنید همین یک فحش برای چنین آدمهائی کفایت می کند؟ گفت نه، ولی چون ماه مبارک رمضان ماه عبادت و زولبیا بامیه وگوش فیل و اینجور چیزهاست، من نخواستم با کلمات زننده دهان خودم را تلخ و روزه خودم را باطل کنم. بگذارید ماه رمضان تمام شود، خدمت این مادر…..خبرنگاره از خجالتش در گوش هایش را گرفت و محضرمبارک! امام جمعه را دوان دوان ترک کرد.

ملا نصرالدین

من کم کم به این فکرافتاده ام که نکند ملانصرالدین هم یک روزی رئیس جمهور ایران بوده است؟ آخر از او هم مثل آقای احمدی نژاد جز مشتی جوک چیزی به یاد گار نمانده است!