مهندس مهیار مریدی، فرزند جوان دکتر رضا مریدی، درگذشت

شهروند ـ خبر کوتاه بود آنچنان که آرزو می کردیم شایعه باشد.

مهندس مهیار مریدی، ۳۶ ساله، فرزند دکتر رضا مریدی و خانم پریرخ مریدی، به دلیل سکته ی قلبی درگذشت. این خبر روز دوشنبه ۱۱ نوامبر چون همهمه ای در میان جامعه ی ایرانی تورنتو پیچید. تلفن ها برای آگاهی از صحت خبر بی وقفه زنگ می زد، و ما در شهروند، با اندوه، تائید می کردیم.

مراسم تشییع پیکر زنده یاد مهیار مریدی، روز چهارشنبه ۱۳ نوامبر از محل مسجد جامع ایرانیان آغاز شد. در این مراسم خانم کاتلین وین، نخست وزیر انتاریو نیز در کنار سایر مقامات استانی و فدرال حضور داشتند.

زنده یاد مهیار مریدی

زنده یاد مهیار مریدی

دکتر مریدی و بانو به همراه دخترشان مرجان، توان سخن گفتن از این مصیبت را نداشتند، به همین جهت دکتر داود فرمانی به نیابت از خانواده ی مریدی با حاضران سخن گفت.

پس از آن برای اجرای مراسم خاکسپاری روانه ی گورستان الگین میلز شدند تا پیکر جوان مهیار را در قطعه ی ۱۴ به خاک بسپارند.

مجلس یادبود زنده یاد مهیار مریدی، روز یکشنبه ۲۴ نوامبر از ساعت ۳ تا ۶ بعدازظهر در هتل شرایتون پارک وی واقع در شماره ۶۰۰ بزرگراه هفت برگزار می شود.

این مراسم عمومی است و از سوی خانواده ی آن زنده یاد درخواست شده است در صورت تمایل، هزینه ی خرید گل را به بنیاد سلامتی مکنزی Mackenzie Health Foundation, 10 Trech Street, Richmond Hill  اهدا نمایند.

مسئولان و همکاران نشریه شهروند، این مصیبت بزرگ را به خانواده محترم دکتر مریدی بویژه دکتر رضا مریدی، وزیر تحقیقات و نوآوری استان انتاریو و نماینده مردم ریچموندهیل در مجلس انتاریو و همسرشان سرکار خانم پریرخ مریدی صمیمانه تسلیت می گویند و در این سوگ بزرگ، خود را  در کنار خانواده ی داغدیده می دانند.