شماره ۱۲۲۰

یکشنبه گذشته میهمانی بسیار مجللی از طرف سفارت فخیمه ولایت فقیه در هتل وستین پرنس نورت یورک برگزار شد و برای اولین بار جمهوری اسلامی موفق گردید پس از میهمانی شاهانه رئیس جمهور پا برهنه در نیویورک در سال گذشته، یک سور مفصل که مدتها بود قولش را به سورچرانان حرفه ای در تورنتو داده بودند، برگزار نماید. جالب است که این ولیمه الهی با چنان مخارج و شکوه و جلالی برگزار شده بود که همه مستضعفان عالم را انگشت به دهان ساخت و ادعای ساده زیستی مسئولان نظام و نان و نمک خوردن مقام شامخ ولایت در مراسم عزا ـ عروسی آقازاده ملامجتبی طالبانی را با حساب ابجد ثابت کرد. شام آنچنانی و هدیه های این چنینی و تقدیر از کاسه لیسان حرفه ای تحت عنوان رزمندگان جبهه آمریکای شمالی، حکایت از آن دارد که جمهوری اسلامی اگر از تامین رفاه مستضعفان داخل عاجز مانده در عوض تمام تلاش خود را به کار بسته تا برخی بیزنس مندان، وکلا و اطبای مستضعف در تورنتو سرشان بی مو نماند، چون این مستضعفان بر خلاف پا برهنه های داخل از اصل افتاده اما از نصب نیافتاده اند (از منصوبان نظامند) و با کت و شلوار و کراوات در این ولیمه گلوگیر حضور پررنگ و روغن خود را اعلام کردند تا شاید به نان و نوایی برسند.

دولت مهرورز که علاوه بر مداحان و مرده شورها، این مستضعفان کراواتی را نیز از یاد نبرده بود، فکر می کرد شاید با شل و سفت کردن گره کراوات آنان بتواند از پس گره های کور اقتصادی و اجتماعی خویش برآید. گویا این میهمانی خدا هیچ شباهتی به هیئت سینه زنی آرادانی های مقیم مرکز نداشته که هر که زودتر رسید قیمه پلو را بزند توی رگ و سر بقیه بی کلاه بماند. در این میهمانی معاون احمدی نژاد جناب سعید لو نیز که آقازاده را جهت تحصیل به کانادا فرستاده اند تا اگر فردا (اگر فردایی در کار باشد) پست و مقامی برای آقازاده فراهم شود، تا مثل کردان زیر پایش را خالی نکنند و نگویند طرف آکسفوردی است، حضور داشت. جناب سعیدلو به تبعیت از دولت مهرورز به علت پرخوری آنچنان مهری ورزیده به طوری که در سرمای زیر صفر مجبور شده اند تا پنجره ها را باز کرده تا مستضعفان حاضر در جلسه مثل مستضعفان داخل از شدت مهرورزی خفه نشوند.

ایشان از الطاف بیکران جمهوری اسلامی نسبت به ایرانیان غیور خارج از کشور داد سخن داده اند. همان الطافی که شامل زهرا کاظمی، نازی عظیما، علی شاکری و اخیرا رکسانا صابری شده است و گفته که این الطاف گسترش می یابد (خدا رحم کند) و البته از دیپ لماسی جمهوری اسلامی که ترجمان لاتین آن دیپ ملاسی است نیز سخن گفته و خواهان گسترش روابط فیمابین یعنی حزب آقای هارپر و اصحاب ولایت فقیه کلهم اجمعین شده است و با صراحت البته نگفته که دولت فخیمه کانادا نباید به خاطر یک لنگه کفش که باعث مرگ زهرا کاظمی شده خود را از خوان نعمت بی دریغ واردات ایران محروم نماید. یعنی به زبان زرگری به دولت کانادا پیغام داده که اگر بچه خوبی باشید و قحط نامه علیه ما به شورای امنیت ندهید، دیپ ملاسی بین ما و شما گسترش خواهد یافت و ملا در کانادا زیاد خواهد شد. مثلا می خواسته بگوید که مگر شما از عمر البشیر کمترید که رئیس مجلس ایران با یک چمدان دلار به سراغش می رود تا اگر تحت تعقیب پلیس بین الملل قرار گرفت شب بتواند هتل کرایه کند. معاون احمدی نژاد جمع و تفریق کرده که حالا که اصحاب سفارت جمع شان جمع است باید به آرزوی چند صد ساله آنان جامه عمل پوشاند و غسالخانه برایشان افتتاح کرد چون تخصص شان در مرده شویی و فرهنگ مرده پروری است و گفته بالاغیرتاً اجازه بدهید آن ملایی که دکترای مرده شویی از آکسفورد دارد در گوش ایرانی ها حتی اگر بی خدا باشند و عربی نیز ندانند تلقین بخواند و بگوید امام راحل بود امامی، سید علی خامنه ای خدایی، احمدی نژاد غلام خامنه ای، ما همه دستمال به دست حضرت امامیم. ضمنا کاری به کار امثال بنی بلا نیز نداشته باشید تا با خیال راحت در وصف امام راحل و فواید رای دادن به نظام ولایت فقیه داد سخن بدهد.


اگر خاطر مبارکتان باشد قبل از تشکیل کنگره ایرانیان یک سئوال مطرح کردم که سفارتیان شکرشکن و اعوان و انصار شیرین سخن آنان نیز آیا حق دارند عضو شریف کنگره شوند یا خیر؟ ناگهان برخی از ابوابجمعی سفارت صغرای ولایت فقیه نعره کشیدند که بعله این مردک یعنی شخص شخیص بنده هنوز طرفدار سیاست های قبیله ای است اما حالا که چمدان مملو از دلارهای گمشده در مملکت امام زمان توسط سعیدلو از دل غارهای کانادا کشف و به موزه های برخی باستانشناسان مستضعف ایرانی در کانادا ارسال گشته معلوم شده که کی متعلق به کدام قبیله است و همه این داد و بیدادها برای ایز گم کردن بوده. و هیچ بعید نیست همین جمع پانصد ششصد نفری حاضر در ولیمه سفارت فردا حق رای در کنگره را به دست بیاورند و حاجت برخی ها را برآورده سازند.

اما نکته جالب اینجاست که چند نفر از اعضای حزب کمونیست کارگری که توانسته بودند با شگرد خاصی در این میهمانی شرکت کنند گویا مهمانی را با شعار مرگ بر جمهوری اسلامی به عزای حکومت تبدیل کرده که بلافاصله توسط نیروهای امنیتی و لباس شخصی کانادا که در میان مدعوین جا خوش کرده بودند با شدت عمل عجیبی دستگیر و از سالن بیرون رانده می شوند. لابد می خواسته اند به معاون احمدی نژاد بگویند ملتفتیم چی گفتی! آخر مگر می شود کسی بوی قیمه پلو و دلار سبز به مشامش بخورد و ملتفت نشود طرف چه می گوید!؟


asad22@live.ca