Team-Niloo-S

شهروند: کنوانسیون حزب  لیبرال انتاریو با شرکت حدود یکهزار نفر از اعضای حزب طی‌ روزهای ۲۱   الی‌   ۲۳  مارس جاری در تورنتو برگزار شد.

در این اجلاس علاوه بر بحث و گفتگو درباره برنامه های حزب و پلاتفورم  آن برای انتخابات آتی انتاریو، مقامات حزبی از جمله رئیس و معاونین حزب توسط اعضا انتخاب شدند.

خانم نیلوفر رضایی برون  )نیلو برون( به اتفاق دو نفر دیگر کاندیدای معاونت حزب بودند. در جلسه عمومی حزب، دکتر رضا مریدی نماینده ریچموند هیل، نیلو برون را با این سمت رسما نامزد کرد. دکتر مریدی طی‌ سخنانش از شایستگی، کاردانی، مدیریت، قابلیت و توانایی های سیاسی نیلو برون سخن گفت و ازاعضا حزب خواست که به او رای دهند.

آنگاه آقای جف لیل  (Jeff Leal) نماینده شهر پیتر بورو، نامزدی نیلو برون را تائید کرد و به این ترتیب نیلو برون به عنوان کاندیدای رسمی اعلام شد.

پس از پایان رای گیری و شمارش آرا ، رسما اعلام شد که نیلو برون به عنوان معاون حزب لیبرال انتاریو (ارتباطات) انتخاب شده است. بدین ترتیب برای اولین بار یک ایرانی‌ در کشور کانادا به یکی‌ از بالاترین مقامات سیاسی حزب لیبرال برگزیده شد.

انتخاب نیلو برون به سمت معاونت حزب لیبرال انتاریو افتخار بزرگی برای جامعه ایرانی‌ انتاریو و کاناداست و نشان دیگری از این واقعیت است که جامعه ایرانی‌ دربعد سیاسی کشور انتخابی مان کانادا با احساس مسئولیت مشارکت می‌کند و در رده های گوناگون سیاسی حضور خود را نمایان می‌کند.

ما در آستانه سال نو این انتخاب را به جامعه ایرانی‌ و خانم نیلوفر رضایی برون تبریک می گوئیم  .