خبرگزاری هرانا ـ محمدرضا پورشجری، وبلاگ نویس زندانی در ندامتگاه مرکزی کرج که در هفتمین ماه اعتصاب درمان خود بسر می برد، در وضعیت جسمی بسیار بدی قرار گرفته است

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، محمدرضا پورشجری (سیامک مهر) که از ٧ ماه پیش تاکنون در اعتراض به عدم توجه و رسیدگی مسئولان زندان به روند درمانی اش، دست به اعتصاب درمان زده، در وضعیت وخیم جسمی به سر می برد

پورشجری در کنار دخترش

پورشجری در کنار دخترش

میترا پورشجری دختر این زندانی سیاسی به گزارشگر هرانا گفت: در ۷ ماه گذشته پدرم در اعتراض به کارشکنی های مسئولان زندان در روند درمانشان، از رفتن به بیمارستان و بهداری خودداری کرده است. در نتیجه در حال حاضر عوارض بیماری های ایشان به شدت عود کرده اند. از چند روز پیش بیماری قند خونشان شدت گرفته به طوریرکه به یکباره میزان قند خونشان بسیار بالا می رود و حالت بی حسی در پاها و حالت تهوع شدید دارند. همچنین بیماری قلبی و تنفسی ایشان شدت بسیار زیادی گرفته و عملا تنفس را برایشان سخت کرده است. به علاوه پدرم بیماری های دیگری نیز دارند که همه آنها بعد از ۷ ماه عدم رسیدگی، به حالت خطرناکی رسیده اند.

گفتنی است علاوه بر اعتصاب ۷ ماهه درمان، تغذیه نامناسب بویژه در ماه رمضان در تشدید بیماری های محمدرضا پورشجری تاثیرگذار بوده است.

محمدرضا پورشجری وبلاگ نویس زندانی ۵۲ ساله، ۲۱ شهریور ماه ۱۳۸۹ در منزل مسکونی خود در شهر کرج بازداشت شد. او پس از بازداشت به سلول‌های انفرادی زندان رجایی‌شهر منتقل و مدت هفت ماه مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار گرفت که این فشار‌ها موجب آسیب‌های جسمی بر روی وی گردید.

وی هم اکنون در سالن ۷ زندان ندامتگاه مرکزی کرج نگهداری می‌شود.