سالانه در حدود ۸۰۰۰۰ نفر پس از اینکه به صورت تصادفی اجسام خارجی را قورت می دهند کارشان به اورژانس می کشد.

متخصصان سلامت عمومی هشدار می دهند که سیم های نازک برس تمیز کردن میله های منتقل در روی شبکه های باربیکیو گیر می کند و در نهایت به گوشت های کبابی می چسبند. اگر ندانسته آنها را ببلعیم، می تواند گلو و راه گوارش فرد را پاره کرده و منجر به جراحت های تهدیدآمیز بالقوه زندگی شوند.BBQ

دکتر دیوید گرند پروفسور مدرسه پزشکیWarren در دانشگاه براون امریکا،گفته: “بدترین چیز این است که این موهای زبر می توانند تا روده پیش روند. اگر تا روده تان پیش رود و دیواره روده تان را سوراخ کند، ترسناک می شود. ما یک مورد ورود به کبد و عفونتی که کبد را تهدید می کرد داشتیم و موی های زبری که روده را در چندین نقطه خراش داده بودند که مجبور به جراحی شدیم .

موهای زبر برس به مسیر روده سه بیمار صدمه زده بود که مجبور شدند از طریق جراحی یاcolonoscopy آنها را خارج سازند. موهای زبر در گلوی سه نفر دیگر باقی مانده بود که از طریق لوله ای که از طریق گلو پایین فرستادند آنها را خارج کردند.

در ماه می، یک خانم برای خارج کردن یک موی زبر از سیستم گوارشی اش نیاز به جراحی اورژانسی پیدا کرد. یکی از این موهای زبر در همبرگری که می خورد، بود و همان روز به دلیل درد شدید در ناحیه شکم تحت جراحی قرار گرفت. CT اسکن سیمی را که از طریق جراحی خارج کردند، نشان داد.

برای تمیز کردن منتقل از گزینه های سالم تری به جای برس استفاده کنید مثل سنگ های پاک کننده گریل.

افرادی که می خواهند از برس های سیمی استفاده کنند مطمئن شوند که برس سالم است و پس از تمیز کردن باربیکیو با حوله خیس روی آن را مجددا تمیز کنند و سپس قبل از پخت سرتاسر باربیکیو را وارسی کنند.

اغلب مردمی که در ناحیه شکم درد دارند فکر نمی کنند که لازم باشد به پزشک خود بگویند که روز قبل برگر خورده اند، اما به نظر می رسد لازم است که حتمن به پزشک بگویید.”

بیمه های تکمیلی، ابتدایی ترین پوشش های مورد نیاز در خصوص دارو، درمان، دندان، چشم و آنچه بیمه بهداشت استانی پوشش نمی دهد نظیر آمبولانس، ماساژتراپی، کایروپراکتور، فیزیوتراپی، وسایل پزشکی و بیمارستانی، مشاور روانشناس را در اختیار بیمه شده قرار می دهد. این بیمه به شکل های مختلف فردی و گروهی با تنوع پوشش، درصد مشارکت جهت فرد بیمه شده قابل اختیار است. پیشنهاد بیمه های سلامتی نظیر تکمیلی (دارو، دندان،فیزیوتراپی، ماساژتراپی و ….) بیماری های سخت، ناتوانی جسمی و از کارافتادگی و مراقبت ویژه می تواند سطح و سبک زندگی افراد را در زمان نیاز محفوظ بدارد.

فراموش نکنید برای اینکه بتوانید از ۱۰۰ درصد پوشش بیمه استفاده نمائید حتمن قبل از مراجعه به بیمارستان و یا دکتر و مراکز درمانی سرپایی با شماره تلفنی که در بیمه نامه و یا کارت بیمه نامه مسافرتی جهت مواقع اضطراری آمده است تماس گرفته شود.

برگرفته و ترجمه از HealthDay News 02July 2015 ,

 

شرکت بیمه رحیمیان Insufin از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آورد که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند.

مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل news@insufin.com مطرح کنید.

به وب لاگ ما سر بزنید www.cover4u.ca

www.youtube.com/sherkatbimeh

https:www.facebook.com/Insufin

 

*محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی مشاوران متخصص بیمه و امور مالی کانادا به شماره ثبت :۲۰۶۵۸۱۷ است.