Mohammad-Rahimian

با احتمال سکته بیشتری مواجه هستند Workaholic معتادان به کار 

یک تحقیق جدید ادعا می کند، میلیونها کارگر و کارمندی که بیش از حد کار می کنند ممکن است با افزایش نشانه های مربوط به سکته مواجه شوند.

نویسنده تحقیق میکا کیویماکی، پروفسور امراض مسری در دانشگاه کالج لندن در اخبار منتشر شده از Lancetگفت: “کارکردن برای ساعات احتمال خطر سکته را افزایش می دهد و احتمال بیماری قلبی انسداد شرائین را بیشتر می کند.” این مجله یافته ها را در ۱۹ آگوست منتشر کرد.

دکتر پاول رایت، رئیس قسمت نورولوژی در دانشگاه بیمارستان در North Shore درManhasset در نیویورک گفت : “همه کارمندان و کارگران برای سوزاندن چربی لازم است که حتما این کارها را انجام دهند: اختصاص زمانی برای فعالیت های فیزیکی، داشتن رژیم غذایی مناسب، توجه به مصرف الکل و اطمینان از عادات خواب خوبWorkaholics.”

در این تحقیق گروه کیویماکی ۲۵ تحقیق شامل بیش از ۶۰۰۰۰۰ مرد و زن در ایالات متحده، اروپا و استرالیا را بررسی کردند . نتایج سلامت شرکت کنندگان به طور میانگین ۵/۸ سال پیگیری شد.

در این تحقیق، افرادی که ۵۵ ساعت در هفته یا بیشتر کار می کردند ۱۳ درصد بیشتر احتمال بروز بیماری قلبی نسبت به کسانی داشتند که به طور استاندارد ۳۵ تا ۴۰ ساعت در هفته کار می کردند.

تحلیل دوم ۱۷ تحقیق شامل نزدیک به ۵۲۹۰۰۰مرد و زنی بود که به طور میانگین بیش از ۷ سال پیگیری شد.

مشخص شد کسانی که ۵۵ ساعت یا بیشتر در هفته کار می کردند ۳/۱ بیشتر احتمال بروز سکته نسبت به کسانی که تعداد ساعات استانداردی کار می کردند ، داشتند.

بر اساس یافته های تحقیق، هر قدر ساعات کار افراد بیشتر باشد، احتمال بروز سکته بیشتر است. در مقایسه با افرادی که تعداد ساعات استانداردی در هفته کار می کردند احتمال بروز سکته ۱۰ درصد در بین افرادی که ۴۱ تا ۴۸ ساعت کار می کردند و ۲۷ درصد بالاتر در بین افرادی که ۴۹ تا ۵۴ ساعت بیشتر بود.

مسلما بیمه مناسب می تواند چاره خوبی برای این مورد باشد و تا زمانی که آثار و علائم بیماری در شخص دیده نشده، می توان لااقل پیش بینی لازم را از نظر مسائل مالی به عمل آورد تا برای درمان، جدا از مشکلات روحی و روانی که برای شخص از جهت این بیماریهای خطرناک پیش می آید، لااقل دغدغه های مالی نداشته باشند. به خاطر داشته باشیم که در زمان سلامتی کامل می توان فقط از این شانس (اخذ بیمه بیماری سخت) در این خصوص برخوردار شد. بیمه بیماریهای سخت، از طریق شرکتهایی که این محصول را طراحی کرده اند در اختیار عموم قرار گرفته تا از این فرصت بزرگ استفاده شود که بعد از ابتلا به سکته قلبی، سکته مغزی، سرطان ، … . و مواردی دیگر از بیماریهای سخت که تا به امروز تا سقف ۳۲ مورد (با توجه به سن) بیماری از سوی شرکتهای بیمه تحت پوشش قرار گرفته است، خود را برای طول دوره بیماری و مداوا از جهت مالی محافظت کنیم.

شرکت بیمه رحیمیان Insufin از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آورد که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارید.

ترجمه و اقتباس منابع: نوشته روبرت پریدت ، دکتر پاول رایت ، رئیس دپارتمان نورولوژی ، بیمارستان دانشگاه North Shore

www.cover4u.ca

مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصین مربوطه نمی شود.

پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل   news@insufin.com   مطرح کنید.

به وب لاگ ما سر بزنید

   www.cover4u.ca

  • youtube.com/sherkatbimeh
  • https:www.facebook.com/Insufin

محمد رحیمیان کارشناس ارشد بیمه و سرمایه گذاری و عضو رسمی مشاوران متخصص بیمه و امور مالی کانادا به شماره ثبت :۲۰۶۵۸۱۷ است.