چهارمین جلسه کانون فیلم ‪ Make a Movie در تورنتو با موضوع بررسی سینمای دهه ی هشتاد خورشیدی، نسل نو فیلمسازان ایرانی، روز  جمعه ۱۱ جون ۲۰۱۰ با نمایش فیلم سینمایی “بوتیک” و گفتگوی همزمان با حمید نعمت الله در تهران برگزار شد.

حمید نعمت الله طی این تماس تلفنی از تجربه های فیلمسازی اش سخن گفت و به سئوالات حاضران پاسخ داد. وی در پاسخ به این سئوال که برای ساخت اولین فیلم خود چرا به موضوعی تلخ و اجتماعی درباره ی جوانها پرداخته است گفت: گلشیفته فراهانی در فیلم بوتیک نماینده نسلی است که آنها را خوب می شناختم و نشاندهنده سرخوردگیها و امیدهای جوانانی است که کمتر در سینمای ایران به آنها پرداخته شده بود.

بوتیک از اولین فیلمهای سینمایی ایران است که با روش دیجیتال فیلمبرداری شده، نعمت الله در این مورد گفت: یکی از شرطهای تهیه کننده فیلم، ساخت با دوربین دیجیتال بود و خوشبختانه آقای محمود کلاری زحمت این کار را کشیدند و فیلم با کیفیت فنی قابل قبولی ساخته شد و توانست پس از کپی روی نسخه های ۳۵ میلیمتری در سینماهای کشور به نمایش درآید.

در فیلم بوتیک، گلشیفته فراهانی، بازی درخشانی ارائه داده است، محمدرضا گلزار در زمانی که هنوز مبدل به یکی از سوپراستارهای سینمای ایران نشده بود نقش آفرینی کرده است و حامد بهداد با این فیلم نظر بسیاری از سینما دوستان و کارگردانان را به خود جلب کرد.

 جلسه بعدی نمایش فیلم این کانون روز جمعه ۱۸ جون از ساعت ۶:۳۰ عصر با نمایش فیلم “کافه ستاره” به کارگردانی سامان مقدم آغاز می شود و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

‪۲۹محل کانون تقاطع دان میلز و اگلینتون Gervais Drive. است.