شهروند ـ گردهم آیی تابستانی دکتر رضا مریدی نماینده ریچموندهیل روز یکشنبه ۲۱ آگوست در محل پارک ریچموندگرین با شرکت حدود ۳۰۰۰ تن از جوامع گوناگون از جمله ایرانی، افغانستانی، هندی، پاکستانی، افریقایی، ترک، کلیمی، چینی، روسی و فیلیپینی برگزار شد. در این برنامه از حاضران با باربیکیو (معمولی ـ حلال ـ کوشر ـ گیاهی) پذیرایی شد و هنرمندان ایرانی، افغانستانی، اروپایی، چینی، اسپانیایی و هندی با اجرای برنامه های زیبای رقص و موسیقی شرکت کنندگان را سرگرم کردند. برنامه ویژه ای هم برای کودکان در نظر گرفته شده بود.

Moridi-BBQ-11
Moridi-BBQ-10
Moridi-BBQ-9
Moridi-BBQ-8
Moridi-BBQ-7
Moridi-BBQ-6
Moridi-BBQ-5
Moridi-BBQ-4
Moridi-BBQ-3
Moridi-BBQ-2
Moridi-BBQ-1

طی این گردهم آیی مقدار قابل توجهی مواد غذایی خشک و کنسرو برای اهدا به موسسه خیریه Yellow  Brick House جمع آوری شد که مستقیما توسط نمایندگان موسسه مذکور  دریافت شد.

تعداد ۱۲ موسسه غیرانتفاعی با حضور خود در این گردهم آیی توانستند خدمت خود را به اطلاع حاضران برسانند و از این طریق  ضمن شناسایی موسسات مربوطه برای کمک به افراد نیازمند آمادگی خود را نشان دهند.

این گردهم آیی سالانه فرصت مناسبی است که مردم بتوانند ضمن دید و بازدید و ملاقات دوستان و همسایگان خود مستقیما و در یک محیط کاملا غیر رسمی  با نماینده خود تبادل نظر کنند و مشکلات خود را در میان بگذارند.