شهروند – مکان های بی شماری برای دیدن رنگ آمیزی بی نظیر پاییز انتاریو وجود دارد که در آنها بتوان به خوبی در طبیعت زیبای کانادا در این فصل غرق شد، اما ۸ مکان ویژه در اینجا معرفی می شود که می توان برای بهترین تجربه از پاییز بی نظیر به آنها سفر کرد.

برج دیده بانی دورست لوک اوت (Dorset Lookout Tower)

dorset-tower-01

این برج که به برج آتش شهرت دارد بنای معروفی است که بر روی بلندترین تپه ی مجاور انتاریو و برای داشتن بهترین دید ساخته شده است. این برج با ارتفاع ۴۶۵ فوت بر بالای دریاچه ی Bays  قرار گرفته است و افرادی که تمایل دارند تا از منظره های بی نظیر پاییزی لذت ببرند می توانند با بالا رفتن از این بنا و با وسعت دید ۳۶۰ درجه به هر طرف که بچرخند دیدی رویایی از طبیعت داشته باشند.

مسیر صخره ای هاکلبری ، موسکوکا (Huckleberry Rock Trail, Muskoka)

واقع شده در نزدیکی خلیج میلفورد (Milford) ، موسکوکا، این مسیر بر روی یک پشته ی عظیمی از سنگ مرمر گرانیت صورتی ساخته شده است و برای قرن هاست که به عنوان بهترین دید دریاچه ی موسکوکا شناخته می شود. بخشش های سخاوتمندانه ی زمین از طرف همسایگان اطراف باعث شده است که این پارک ساخته  شده و برای استفاده و لذت بردن از مناظر زیبای فصل ها بویژه پاییز در دسترس عموم قرار بگیرد.

برج دیده بانی پری ساند) Parry sound fire tower)

این برج تنها برای دیده بانی ساخته نشده، بلکه در واقع به عنوان مکانی برای جذب توریست به وجود آمد. این برج ۹۶ فوتی در وسط شهر با دیدی ۳۶۰ درجه که خلیج جورجیان از طرف غرب و بندر پری ساند از طرف شرق را پوشش می دهد مکانی مناسب برای لذت بردن از پادشاه فصل هاست.

dorest-view

پارک Algonquin

این پارک یکی از محبوب ترین نقاط برای مشاهده ی رنگ های پاییز کاناداست. مسیر پیاده روی Lookout Trail که مسافتی معادل ۱.۹ کیلومتر دارد به شما این امکان را می دهد که طبیعت را به همان شکلی که سالیان سال قبل از این وجود داشته است تجربه کنید بدون اینکه با هیچگونه ساخت و سازی مواجه شوید.

چشم اندازHigh Rock ، ارتفاعات Almaguin

روستای کوچک ساندریج (Sundridge) در ارتفاعات Almaguin ، شمال موسکوکا چشم انداز ویژه ای دارد با وجود دریاچه ی برنارد، بزرگترین دریاچه ی آب شیرین دنیا. هیچ جزیره ای در آن وجود ندارد و بهترین مکان برای پیک نیک و دیدن برگ های رنگی پاییز است.

 

پارک استانی کیلبر (Killbear provincial Park) ، Parry sound

این پارک که در خلیج جورجین و شمال Parry sound  واقع شده است همیشه مکانی آرام و زیبا بوده است . برای داشتن بهترین دید بهتر است بر روی مسیر پیاده روی به وسعت ۳.۵ کیلومتر رفته و بعد از نیم ساعت پیاده روی بر روی بالاترین قسمت آن بایستید و از منظره ی نفس گیر پاییز لذت ببرید.

Fire Tower Trail Lookout over Stormy Lake, Restoule Provincial Park

این مکان که کمتر از مکان های دیگر شناخته شده است یکی از زیباترین چشم اندازهای پاییزی را دارد و ارزش این را دارد که ۷ کیلومتر پیاده روی را به جان بخریم و از این فرصت کوتاه پاییز استفاده کنیم.

هرجای دیگری از طریق هوایی

همچنین می توانید از طریق تورهای هوایی هرجای دیگری از انتاریو را از بالا ببینید و از مناظر بی نظیر این فصل استفاده کنید.

برای اطلاع از تورها به وب سایت  www.explorersedge.ca/tour-ontarios-fall-colours-from-above/  مراجعه کنید.