شهروند ـ سیستم حمل و نقل TTC در سال آینده چهره ی دوستانه تری به خود خواهد گرفت. از اوایل ماه جولای تمامی کیوسک های فروش توکن در ایستگاه های مترو جمع آوری خواهد شد و کارمندان TTC که مسئول فروش و جمع آوری توکن بودند اجازه خواهند داشت از این کیوسک ها درآمده و به شکل دیگری به مشتریان خدمات ارائه بدهند.

برخلاف تمامی این سال ها که مسئولان فروش بلیت و توکن مجبور بودند از طریق بلندگو با مشتریان صحبت کنند، از این به بعد در هنگام ورود مشتریان با خوش آمد گویی آنها مواجه هستند و این کارمندان می توانند با آنها از نزدیک صحبت کرده و کمک کنند. هرکدام از کارمندان TTC مجهز به یک تبلت است و می تواند از انواع اپلیکیشن های راه یابی مانند Google map برای کمک به مردم استفاده کند.

presto

سیستم حمل و نقل تورنتو بعد از  ۹۵ سال دچار دگرگونی شده و وارد مرحله ی جدیدی از خدمات رسانی می شود. همچنین قرار بر این است که کارت هایPresto  جایگزین تمامی شیوه های دیگر پرداخت شده و از طریق ماشین های خودکار در سراسر شهر به فروش برسد. این تغییرات علیرغم هزینه برداشتن، در طول زمان به نفع TTC خواهد بود و سالانه حدود ۵ میلیون دلار در هزینه ها صرفه جویی خواهد داشت.

بنابر گفته های خود این سازمان هیچ کارمندی اخراج نخواهد شد و تنها تغییر شغل خواهد داد.