شهروند ـ اگر شما جزو آن دسته از کسانی هستید که تمامی کاست هایی که در دهه های ۸۰ و ۹۰ میلادی ساخته می شدند را نگه داشته اید، این مکان جزو مکان های مورد علاقه شما خواهد بود. مغازه دیوپ تورنتو (Toronto’s Dupe Shopr) ، واقع در ۱۱۸۵ خیابان بلور غربی و دارای تخصص در زمینه ی نوارهای کاست، روز شنبه همزمان با چهارمین سالروز جهانی نوار کاست، افتتاحیه خود را جشن می گیرد. مدیر فروشگاه، میلان جانسون، می گوید که کاست های منحصر بفردی در این فروشگاه به فروش خواهد رسید و مشتریان این امکان را خواهند داشت که نوار کاست مورد علاقه خودشان را درست کنند.

نه تنها کاست های محلی بلکه بسیاری کاست های بین المللی نیز در این مکان به فروش خواهد رسید و هر روز تعداد زیادی کاست برای فروش به دست این فروشگاه خواهد رسید. کلکسیون خوبی  از خوانندگان و گروه های معروف دهه ۹۰ مانند Red Hot Chili Peppers،  Guns’n’ Roses و Oasis در این فروشگاه موجود خواهد بود.

dupeshop

این مغازه یکی از دو مغازه ی محلی است که در روز کاست شرکت می کند، فرمتی که در سال های اخیر دیگر شاهد آن نبودیم و زمانی تنها به عنوان یک کالای نوستالژیک به فروش می رسید، کم کم با طرفداران بیشتری روبرو شده است.

قیمت های این مغازه بسیار پایین است و به گفته ی مدیر فروشگاه خیلی احساس خوبی است که به مردم این امکان داده شود تا از وسیله ای لذت ببرند که سالها در فرهنگشان ریشه دوانده است، کاری که روش های دیگر شنیدار موسیقی برای مردم جبران نمی کند.