شایع ترین سرطانها مانند سینه، پروستات، رحم و روده اگر به موقع تشخیص داده شوند، قابل درمان هستند. 

دولت، نهادها، سازمانها با همکاری مردم عمومن برای برگزاری کنفرانس ها و سمینارها و پیام رسانی به شکل های مختلف در تلاش هستند و در این میان آموزش و به موقع همراهی و اقدام کردن کلید حل بسیاری مشکلات از جمله بیماری های سخت می تواند باشد.

یکی از بیماریهای سخت، سرطان است، و بررسی سرطان در خانمها و آقایان از جمله سرطان  پروستات در مردان بالای پنجاه سال یک ضرورت است.

hospitalized

سرطان پروستات یکی از شایع ترین سرطان های مردان است که بیشتر در مردان بالای پنجاه سال بروز می کند. بنابراین مردان پس از رسیدن به سن ۵۰ سالگی بایستی از نظر سرطان پروستات بررسی شوند. پروستات غده ای به اندازه ی یک گردو است که در زیر مثانه ی مردان قرار دارد و مایعی را تولید می کند که اسپرم ها در آن شناور می شوند. در صورت بزرگ شدن این غده، ممکن است به لوله ی مجاری ادرار فشار وارد شده و سبب کاهش و آهستگی جریان ادرار گردد، البته همیشه افزایش اندازه ی پروستات، نشانه ی سرطان نیست و می تواند طبیعی باشد که برای اطمینان بایستی با پزشک مشورت کرد.

علت واقعی ایجاد سرطان پروستات مشخص نیست، اما افزایش سن، سابقه ی ژنتیکی سرطان پروستات در خانواده، کم بودن فعالیتهای فیزیکی و رژیم غذایی حاوی چربی بالا و یا فیبر کم را از عوامل تاثیرگذار در ایجاد این سرطان می دانند.

دراین خصوص پیشنهاد می شود با توجه به سطح توان مالی مان بیمه هایی نظیر بیمه بیمارهای سخت اختیارکنیم. این بیمه به صورت های مختلف می تواند تا سقف ۲.۰۰۰.۰۰۰ دلار معاف از مالیات را پوشش دهد.

مبلغ قرارداد در صورت تشخیص به بیماری توسط پزشک، از طرف شرکت بیمه، به فرد بیمه شده پرداخت خواهد شد. این بیمه به دوره زمان های متفاوت نظیر قرارداد سالانه– ۵ ساله– ۱۰ ساله– ۲۰ ساله و تمام عمر قابل اختیار است. و حتا با برگشت پول در صورت عدم بیماری به بیمه شده پرداخت می شود.

بیمه بیماریهای سخت از کودک تا بزرگسال را در برمی گیرد.

در مدلی از این بیمه نامه فرد تنها کافیست در یک دوره کوتاه مدت نظیر ۱۰ سال پرداخت کند و بدون هیچگونه پرداختی دیگر، تمامی عمر بیمه باشد.

اقتباس: http://www.prostatecancer.ca

www.cover4u.ca

از خوانندگان و علاقمندان دعوت به عمل می آوریم که تجربه های خوب و بد خود را پیرامون بیمه با ما در میان بگذارند. مطالب این مقالات صرفن در جهت اطلاع رسانی می باشد و به هیچ عنوان جایگزین مشاوره با متخصصان مربوطه نمی شود. پرسش های خود را در زمینه طرح و برنامه ریزی مالی و سرمایه گذاری و بیمه های مختلف از طریق ایمیل مطرح کنید.

news@insufin.com

شماره تماس شرکت ۹۰۵۳۷۰۰۰۱۱ جوابگوی سوالات شما عزیزان می باشد. از شما علاقمندان رادیو و تلویزیون دعوت می شود بیننده برنامه ما در سراسر دنیا از کانال تصویر ایران دوشنبه ها ساعت ۶:۳۰ عصر به وقت تورنتو باشید.

از طریق وبسایت های شرکت و همچنین وبلاگ و رسانه های اجتماعی ما را دنبال کنید

  www.insufin.com

www.facebook.com/Insufin