شهروند ـ اگر به دنبال هدیه ای برای کریسمس هستید که از طریق آن به دوستان و خانواده ی خود بگویید تورنتو چگونه شهری است و چرا ما  در آن زندگی می کنیم و این شهر را عاشقانه دوست داریم، می توانید از پیشنهاداتی که در زیر می آید استفاده کنید و با خرید این هدایا به هنرمندان اهل تورنتو نیز برای پیشرفت کارشان کمک کنید.

انگشتر سمبل خط افق

می توانید با دست کردن انگشتری YYZ  خط افق معروف تورنتو را از انگشتان خود ببینید. این انگشتر نقره که توسط هنرمند اهل ونکوور، جودی پاتسون از Even design، طراحی شده است قیمتش  ۱۹۰ دلار است و در Bookhou  به آدرس ۷۹۸ خیابان دانداس غربی  موجود است .

همچنین می توانید آن را به صورت آنلاین و از طریق وب سایت www.evendesign.ca  سفارش دهید.

کوسن Honest Ed’s

چراغ های فروشگاه معروف Honest Ed’s از آخر ماه دسامبر برای همیشه خاموش خواهد شد. شما می توانید با هدیه دادن کوسن طراحی شده توسط Persnickety Design باعث ماندگار شدن این فروشگاه خرده فروشی معروف تورنتو شوید. این کوسن به قیمت ۷۸ دلار است و در LEN به آدرس ۶۹۸ Coxwell Ave موجود می باشد.

کلید های DVP

این دسته کلید پارکینگ دان ولی طراحی شده توسط Main and Local یک هدیه ایده آل برای یادآوری این نکته است که مسیرهای حمل و نقل شهری ما خوب است. قیمت این دسته کلید ۷.۹۹ دلار است و در مغازه ی Spacing واقع در ۴۰۱ خیابان ریچموند غربی موجود است. همچنین برای خرید آنلاین می توان به وب سایت www.mainandlocal.com مراجعه کرد.

زیر لیوانی های تورنتویی

این زیر لیوانی ها با برش لیزری و چندلایه  که توسط The National Design Collective در تورنتو ساخته شده است در واقع نقشه های شهری تورنتو است و در بسته های ۴ تایی به قیمت ۴۰ دلار به فروش می رسد. برای خرید آنها می توان به آدرس ۲۳۳ خیابان کارلتون و یا از طریق آنلاین به وب سایت www.thendc.ca مراجعه کرد.

پیکرنگاری تورنتو بر روی شال های ابریشمی

طراح مد اهل تورنتو ، آنو راینا، نقاط دیدنی شهر تورنتو از جمله خیابان دانداس غربی و نقشه ی مترو را بر روی شال های ۱۰۰ درصد ساخته شده از ابریشم به تصویر کشیده است. می توان این شال های زیبا را به قیمت ۱۵۰ دلار در CN Tower، ۳۰۱ خیابان فرانت غربی ، Toronto Designer Market، ۱۶۰۵ خیابان کویین غربی و به صورت آنلاین در وب سایت www.anuraina.squarespace.com تهیه کرد.

جا کره ای به شکل استریت کار

این جا کره ای سرامیکی که به شکل استریت کارهای تورنتو است، دست ساز بوده و توسط هنرمند اهل تورنتو، یان وندربرگ، طراحی شده و نماد زندگی شهری در تورنتو است. قیمت این جا کره ای ۸۰ دلار است و  می توان در Drake General Store و مغازه ی Etsy آن را تهیه کرد.

ساک های دستی فقط برای تورنتو

این ساک های دستی توسط هنرمند، لیچیا لیو، از مواد بازیافتی و از طریق چاپ دستی تهیه شده است و در هر طرف خود دو تصویر متفاوت از تورنتو را نشان می دهد. قیمت این ساک های دستی ۳۲ دلار است و در ۱۲۳۱ بلوار Woodbine، Labour of love  واقع در ۲۲۳ خیابان کارلتون و به صورت آنلاین در www.studio-shopgotamago.com به فروش می رسد.